maanantai 29. marraskuuta 2010

Nukkumista, leipää ja sirkushuveja.

Vitsi, nukuin kellon ympäri!! Aikas mieletöntä!

Perjantai meni vähän vituralleen, osittain ainaski. Sain kyllä ihanan viestin Madeby:n kautta :) Tarkkuja Jonnalle ♥
Oli semmonen työkolutus ja se venähti. Kun tulin toimistolle vaihtaa pyöräilyvermeet päälle onnistuin aktivoimaan hälyttimet ja se oli melko kuumottavaa. Niistä tulee melkoinen ääni...

Kotiin päästyäni kello oli niin paljon, että kaikki mun hienot suunnitelmat syömisestä ja Jumbossa käymisestä ja Keiju -puvun hakemisesta meni ihan mönkään ja mun oli saman tien lähettävä talleille. Hypättiin ja se oli hauskaa. Lady on niin suloinen ja innokas.

Lauantaista en taas oikein muista mihin sen tuhlasin. Ai nii...en tiedä haluaisinko edes tästä kertoa. No, ehkä vähän...Vihreän Vekaran Ympäristökerho...hitto...no, siinä oli jo ihan tarpeeks teille infoa.

Ja sit menin niin aikasin nukkumaan, että kellon ympäri nukkuminen oli mahdollista. Sunnuntaina heräsinkin sitten kovin pirteänä. Paitsi, että olin nähnyt jälleen kerran pomosta unta. On se kumma kun se äijä ei jätä rauhaan, se on kuitenkin mun vapaa-aikaa.

No, sunnuntaina olin taas melko täydellinen, paitsi että katottiin leffa. Mutta oli pitkästä aikaa hyvä muuvi. Inside man, tai jotain. Siivosin, pyykkäsin ja ompelin. Tein viis leipää ja pellillisen sämpylöitä. Totesin, että mannasuurimoissa on jotain eläimiä :( Ompelin aika tehokkaasti. Mutten tarpeeks kuiteskaan.

Ai nii, lauantaina kävin sitte Jumbossa pitkästä aikaa. Huh huh! En ollut ainoa joka oli päättänyt näin tehdä. Marakatista hain pukuni, en jaksanut sovittaa sitä, kun mulla oli niin paljon päällä. Sitte menin Cittariin, innoissani lapsilisistä :) Mulla oli lista (tietty) mutta ostin kyllä melko lailla muutakin, mut kai sit kuitenkin aika vähän ylimäärästä, enkä kuitenkaan mitään "turhaa". Mut makso silti 130 euroo. Oikeesti alka kyllä asiat olemaan sen verran lopussa, et se oli jokseensakin ok. Ja olen aika hyvin pysynyt löyhässä budjetissani. Kait. Luottokorttilaskukin on ollut melko asiallinen. Tai siis oikesti olen ollut tosi maltillinen nyt kaikessa. Säästän kaiken ostopiukeuden sinne Tokioon!

Siihen pukuun vielä! Kotona sovitin sitä, se on kokoa 32-34, "tween". Ja arvatkaas mitä! Se vähän roikkuu mun päällä!! Aikas hienoo. Kait? Viikonloppuna mulla oli piiiiitkästä aikaa tyytyväinen olo kropastani. Nyt se tuntuu sellaselta koneelta. Näkisittepä kuinka kauniisti mulla lihakset erottuu.

Ei muuta. Ei edes ollut mitään sirkushuveja. Huijari.

1 kommentti:

  1. joo kyllä mä voin sulle hamosen tehdä :) voidaan tosiaan sie ofeliassa jutella lisää ja ottaa mitat ja sillei :)

    VastaaPoista