torstai 18. marraskuuta 2010

Koruja ja väsymystä


Cute!!
Originally uploaded by Pinkkisfun
Eilen hain toisen kerran ruokapiirin kautta tilaamani tuotteet. Jouduin/sain itse ne kerätä, kun niitä ei oltu vielä kaikkia tilauksia keritty laittaa. Sain myös vähän sellasta negatiivisen oloista painostusta vapaaehtoistyöhön ryhtymisestä. Mikä oli sinänsä ikävää, kun se kuitenkin vielä toistaiseksi on vapaaehtoista (ens vuonna pitää tehdä kaks tuntia hommia kolmen kuukauden sisällä). Mulla kun noi keskiviikot on niin hankalia, silloin on nyrkkeily vielä super aikaisin. Poljin sitte kovalla kiireellä keskustasta kotiin (n. 20 km) vaan huomatakseni, että nyrkkeily oli alkanut 5 min. sitten, eli ei mitään järkeä mennä sinne. Pahus! Olisin halunnut. Syötiin sitte Chrisin tekemää ohrattoa ja ihan super ihanaa leipää, jonka oli joku toinen tehnyt :) Vaaleaa ja pehmeetä ♥ Olin aikas väsynyt, joten en jaksanut yläkertaan mennä laisinkaan, mutta onneks mulla oli iso kasa korumateriaaleja alakerrassa. Tein todella paljon todella hienoja koruja. Yhdestäkään ei vielä ole kuvaa, mutta kyllä mä niitä laitan aikanaan. Tein esim. rapu-rintakorun, rapu -korvikset, korvikset, jossa ylimmäisenä mintunvihreä pikkukakkunen ja siitä roikkuu kolme pallokalaa :D Aivan ihanat! Ja varmaan mahdoton saada kaupaksi, muttei haittaa koska sitten mä otan ne itselleni :)

Tänään heräsin normaaliin aikaan ja kauhistuin huomatessani valkoisen kirouksen päällä maan. Helvetti soikoon - Lunta! Mulla meni työmatkaan tuplasti aikaa ja varmaan triplasti energiaa (mikä on siis hyvä). Ihan hirveetä oli yrittää sotkea eteenpäin sohjossa, silmälasit huurussa ja vittu kengännauhat auki (ne aukes kolmesti!). Pääsin kuitenkin perille. Tänään ehkä tulee ANimalian uusin numero! Jänskää!!!!!!!!
Ihan kohta Bistro Artesanaan syömään! ♥

R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti