maanantai 22. marraskuuta 2010

Touhukas.

Perjantai oli vapaa. Jostain syystä mun on tosi hankala muistaa miten kallisarvoisen päiväni käytin. Kirppiksellä me ainakin käytiin, löysin pienehköjä palasia hienoja kankaita, Chrisille Batman- huovan ja superhienon muovisen kalan muotoisen tarjoilulautasen. Mutta niillä ei käynyt kortti, eikä saanut varata joten ne romppeet täyty jättää sinne. Piilotettiin ne.

Käytiin S-marketissa hakemassa halpaa vegaanista majoneesia. Ja siellä kun oltiin niin Chris halus tehdä ruokaostokset samalla. Mä olin sitä vastaan, kun S -market on syvältä. Chrisin mielestä siellä on parempi valikoima. Pah ja pyh! Ei varmana ole!

En oikeen muista, että mihin lauantaikin katos, paitsi että oli pikkujoulut. Mulla oli vaatteet katottuna valmiiks, lahja pakattu ja sitte tajusin, etten halunnut lähteä. Laitoin kaverille viestin, että juhlii munkin puolesta. Mut sit se laitto, et pääsen sen kyydillä. Niin mä sit kuitenkin lähdin sinne. Oli kivaa, vaikka kotona olis ollut kivempaa. Onnistuin syömään itteni ähkyyn, mulla oli evää ja siellä oli jotain vegaanista tarjolla. Ja matkalla pysättiin Makuuniin hakee mulle jälkkäriks lakua. Läskille lakua.

Eilisestä muistan paljonkin! Olen ollut supertouhukas! Leivoin leipää 5 kpl (tuli ihan törkeen hyvää!), sämpylöitä, energiapatukoita (kokeilu kirjaa varten - ei toiminut), suklaapainalluksia (kokeilu kirjaa varten - toimi loistavasti!), kinuskipaloja (kokeilu kirjaa varten - ei toiminut), tein lasagnen pakastimeen, linnuille kookosrasva-aur.kukkapalloja (kenellä muulla on linnuille Hello Kittyn muotoisia "tali"palloja!?!) ja sit ompelin yli puolen yön. Tein nyt niitä patalappuja mitä olis pitänyt tehdä aika päivää sitte. Tuli hienoja. Tein myös paljon Animalialle. Töissä myin muutaman :)

PAhoin pelkään, että kasviskekkerit joihin olen lupautunut leipomaan ja joiden olen merkinnyt järjestettävän ens sunnuntaina oliskin olleet jo nyt sunnuntaina. Vähän kuumottaa, mutten uskalla ottaa asiasta varmuutta.

Viime viikolla tilasin n. 350 vetoketjua. Kaikkia ihania värejä. Kur!

Olen melko säästäväisesti tehnyt ruokaostoksia, välillä lähtee lapasesta, mutta kuitenkin melko fiksulla tavalla. Enkä ihan joitain yksittäisiä juttuja ole ostanutkaan mitään, siis niinko ittelleni tai muuten. Pinkkikselle jotain.

Tosi hyvä. Pyöräily on melkoista täristelyä. En tiedä onko mulla sen takia pää kipee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti