torstai 25. marraskuuta 2010

Pinkkistä, Animaliaa, Lady Gagaa

Pinkkis pouches for sale on Animalia's newest issue,

Vihdoin ja viimein Animalian tämän vuoden vimppa numero on ilmestynyt! Siellä on vikalla sivulle esiteltynä heidän kauttaan myytäviä tuotteita ja melko pienellä (ja näin ollen epämyyvällä) kuvalla varusteltuna oli myös Pinkkis edustettuna! Ihanaa! (olen sen verran vanha, ettei "sanan" ihq käyttö ole soveliasta) Nyt vaan kaikki peukut pystyyn, että myynti lähtee vauhtiin ja ihmiset kiinnostuis Pinkkiksestä muutenkin! Mä HALUAN tehdä Pinkkistä muutenkin kuin vaan hupina. Ja siinä taas te voitte auttaa, eli pistäkää sanaa kiertämään! Viime Pinkkis-buustaus postauksen jälkeen myin viidet korvikset ja yhden kaulakorun! Eli kyllä se (tää) kannattaa!

Ja jotta saisin lisää lukijoita, laitankin nyt porkkanan teille, jo olemassa oleville lukijoille! Joka ikisestä loppuvuoden aikana hommaamastanne rekisteröityneestä lukijasta saatte jonkun pienen paketin! Älkää odottako mitään Diorin satulalaukkuja, mutta jotain kivaa pistän kuitenkin tulemaan! Ja homma toimii niin, että kun joku on tuttunne tms. on rekisteröitynyt, otatte te kunnian siitä ja laitatte mulle blogin kautta viestin, missä on osoitteenne ja mahd. joku vinkki asioihin mistä mahd. tykkäisitte. Mä en julkaise niitä viestejänne, eli osoitteet ei tule muiden näkyville. Tai sitte laittakaa s-postia, mun uuteen hienoon osoitteeseen pinkkisfun[at]gmail.com. Kuulostaako hyvältä?

Lisäksi joulukuussa jälleen, kun on tapana kovasti kaikkia lahjoa, niin minä lahjon teitä, mikäli tilaatte Pinkkikseltä jotain kivaa pukinkonttiin. Jokaisen blogin lukijan tilaukseen tulee kännykkäkoru mukaan, eli hyvässä lykyssä voitte saada joulukuussa Pinkkikseltä jotain kivaa pientä hommaamalla lukijan (tai paljon pientä kivaa hommaamalla lukijoita!), kirjoittamalla blogiinne Pinkkis-suitsutusta voitte tilaukseenne saada kännykkäkorun ja lisäksi toisen kännykkäkorun saatte ihan vaan siitä hyvästä, että luette blogiani! Kerrotte vaan MAdeby vietillä, että mitäs kaikkea olenkaan luvannut laittaa tilaukseenne :)

Tässä kuvia viimeisistä aikaansaannoksistani (olen kovin ylpeä näistä!)
Picture 1296Picture 1295 Picture 1294Picture 1293
Picture 1291
Viimeistä settiä lukuunottamatta kaikki maksavat 15 euroa, viimenen setti (pallokala) maksaa 20 euroo.
Picture 1290 Picture 1289 Picture 1288
Picture 1285

Korvikset 10 euroo, kaulakorut jotain muuta, en muista mitä. Nää ei ole viellä Madeby:ssä, voi ostaa multa suoraan, halvemmallakin vielä saatte :)

Sitten vielä Lady Gagasta...en muista olenko jo kertonut tietämättömyydestäni tämän ilmion suhteen. Tässä lyhyt kertaus: Mulla kesti pitkään ennen kuin tiesin mikä on Lade Gaga on, en tiennyt yhtä ainuttakaan sen biisiä, tai miltä se näyttää. Jossain vaiheessa luulin, että joku Crystal Snow on sama kuin Lady Gaga. Ja sitten viime kesänä siskontyttö valisti mua, näyttäen Youtubesta videoita ja sitte mulle radiostakin "osoitettiin" Lady Gagan biisit, lopulta kirjastostakin lainasin sen levyn. Musiikki on ihan skeidaa, mutta ilmiö mua kiehtoo kovasti. Niin kovasti, että nyt luen sen elämänkertaa. Tai se mikään elämänkerta ole, enemmänkin Lady Gagan syntytarina. Mielenkiintoinen ja kovin inspiroiva.

Ett silleen. Ai nii, tulin tänään bussilla. Eilen oli niin painajaismainen kotimatka keskustasta, että meinas itku päästä. Olin niin kaikkisen väsynyt, että päätin tulla bussilla. Se oli oikeastaan aika hauskaa, nähdä ja tulla nähdyksi. Mulla oli aika söpöt vermeet, pupukaulaliina, nalle hattu, söpö kasilaukku ja Hello Kitty eväslaukku. Muuten olin varmasti kaikkea muuta kuin söpö takkutukkineni ja punaisine nenineni (uh??)

Moikka! Mä tahdon kotiin touhuamaan ja pohjustamaan menestystäni!

3 kommenttia:

  1. Ihania koruja!!:) Harmi ettei vaan ole ainakaan nyt rahaa...pöh...
    Voin niin kuvitella sut siinä asussa bussissa, oot varmaan ollut oikea bussin piristys sielä harmaiden ja sään takia surkeiden ihmisten keskellä!:)

    VastaaPoista