torstai 11. marraskuuta 2010

Hyvä minä!


Picture 1293
Originally uploaded by Pinkkisfun
Vitsi, oon koko päivän yrittänyt tätä postausta väkertää. Tai melkein koko päivän. Ja nyt on päivä jo ohi.

Eilen illalla sain aloitettua yhden uuden projektin. Mä oon oikeesti tosi kova aloittaan uusia projekteja, mutta niiden loppuun vieminen ja niin ku asioiden aikaan saaminen on mulle ihan vieras käsite. Mä kyllästyn niin nopeasti ja jos tulee mutkia matkaan ni mä käännän kelkkani ja meen ihan muualle :) Tällä hetkellä sellasia vähän aloitettuja tai uusiksi aiottuja projekteja on melko lailla; käsilaukut, koirien pannat, lautasliinat, muovieläinkoristeet, lompakot, patalaput, hedelmäpussit nyt näin äkkiseltään tulee mieleen. Eilen illalla sain jonkin verran taas ommeltua Animaliaa ja sitte vähän muutakin ja sitte ku alko silmät menee ristiin aloin tekee kankaanpainanta juttuja, eli lautasliinoja! Sain kuuteen kuvat ja tekstin. Ne pitäis vielä kyllä ommella. Ja sitten mulla on yks toinen kuva ja teksti valkosiin lautasliinoihin (luomupuuvillaa - toi oranssi on uuden elämän saanut verho tai jotain, löyty meidän vintiltä). Ton lisäks roiskin "verta" McDonalds kankaalle, tuli hieno! Mä tiedän nyt mikä mun unelma olis. Pinkkis tehdas/myymälä jossa mä olisin semmonen ideaattori ja joku toinen tekis sitte sitä tylsempää "sarjatyötä". Silleen mä en pääsis tylsistyy vaan saisin aina tehdä jotain uutta. Hitto se olis hienoo.

Olen nyt viikon pari tehnyt arvostettua asiakaspalvelutyötä. Ja on ihan pakko sanoa, ettei tää ole ollenkaan hullumpaa. On hieno tunne kun mun työt ei pääse kovasti kasaantumaan. Jonkin verran on jotain joka vois kertyä tohon pöydänkulmalle, mutta ei paljoa eikä sellasta mistä tulis huomauttamista. Eikä mua enää vois vähempää kiinnostaa joku arvostus, tai siis mulle riittää, että mua arvostetaan sellasissa asioissa, joilla on mulle itelle jotain merkitystä. You know.

Ympäristökerhosta: Tän kuun vika lauantai alkaa (jos vaan tulee ilmoittautumisia) Vihreän Vekaran Ympäristökerho! Vetäjänä toimii Täti Vihreä punaisella tukalla, eli MÄ! Vitsi, hienoa! Tänään tai huomenna vien niitä kutsuja ja ilmoittautumislomakkeita koululle ja kirjastoon. Olen siitä aika innoissani!

Mulla on kaikin puolin aikas hyvä olla. Olen innoissani eri asioista, tulevaisuus näyttää tosi hienolle ja läskiäkin on vähän karissut :) Mulla on sellanen kroppa, että kun mä näen jotain herkkua niin mun peppu on jo siinä kohtaa kerinnyt imaisemaan itseensä sen sisältämän energian. Mulla kertyy lanteille kamaa samalla kun naapurit voi laskeskella mun kylkiluita. Alkuvuoden laihdutusurakan aikana sain pyllyynkin jotain varjoja, siis se ei ole enää niin pullea, vaan sinne tulee myös sellasia laaksoja. Ja paino on, kaikesta mässäilystä huolimatta, laskenut sellaselle turvalliselle tasolle. Onko ihanaa lukea mun laihdutusjuttuja?

Hitto! Tänä vuonna ei järjestetä Eettisiä Joulumarkkinoita! Ihan kamalaa!! Olin paljon laskenut sen varaan! Itku.

Kaikki sekakäyttäjät, siis sekasyöjät Kasviskekkereille maistelemaan ihania vegeherkkuja. Siis Helsingissä, en nyt edes muista koska. Pöh! Mutta olen lupautunut leipomaan. Kuun lopussa se oli. Kuun lopussa menen myös tapaamaan kustantajaa! Huisia!

♥ R

3 kommenttia:

  1. Mä luulin ensin että toi on tiskirätti! Kangas näytti sellaiselta. No, tiskirätti tai lautasliina, ihan hauska anyway!
    Mun mielestä olis kivaa jos sä tekisit lompakoita, siis sellaisia mihin saa kortit, setelit ja kaikki. Ne koirien hihnat olisi varmaan kanssa suosittuja, itse tykkäisin, jos mulla olisi koira. ( No mun sisko ainakin tykkäis, sillä kun niitä on kaksi!)

    VastaaPoista
  2. Kun mä näin ton kuvan, niin aloin miettimään, että mitenköhän tiskirättejä tehdään...great minds work alike, tai jotain :)
    Ajatus "täydellisestä" lompakosta alko nyt jo ahdistaa, eli ei ole ihan heti tulossa valikoimiin, multa yksi on tilattu, ja se on vaan semmonen mihin sais setelit enkä vitsi sitäkään saa tehtyä. Mutta niitä koirajuttuja on tultava, kun olen niitä tarvikkeitakin tilannut jo niin paljon!

    VastaaPoista
  3. Okei:D Kai se tiskirätti toimis samaan tapaan, tulis aika hauskoja.:)
    Niin, lompakko on aika monimutkainen juttu...Hirveesti taskuja jne..mut ehkä se inspis sulle joskus tulee! Kaikki aikanaan.:)

    VastaaPoista