keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Arvonnan suoritus!

KOLMASSADAS POSTAUS! Wohoo!

Joten tämä on myös se askarteluarvonnan päätös! Laitoin Random.orgin arpomaan mulle sen numeron, kun mulla ei ole työkavereita tällä hetkellä. Osallistuneita kommentteja oli yhteensä 23 (Jee! ♥ kommentteja!), yksi näistä oli minun omani, mutta se ikäänkuin nollautui sillä, että "tiskin alta" tuli yksi kommentti/arvontaan osallistuminen. Kommentti nro 13 oli tällä kertaa onnekas! "Hei, kiitos hiusvärilinkistä! Miulla on kans pinkit hiukset, ja aina vähän kaivelee, kun en ole varma onko tuo nyt käytössä oleva eläimillä testattu. Eivät ainakaan mihinkään eläimillätestaamattomuuslistaan kuulu. Mutta tuo ilmeisesti on? Tai siis en uskos siun suosittelevan elukkatestattua tuotetta. Ja jos on vielä hyväkin eikä haalistu niin himskutin nopeaan kuin tämä nykyinen niin vielä ihanampaa. <3" Ava saa valita itselleen näistä paketeista sen itseään enemmän miellyttävän!

Skräppipaketti
 IMG_8366

Askartelupaketti
IMG_8365

Onnea!

Kiitos kaikille kommenteista, ne on aina niin piristäviä.

Hitto, innostuin eilen vähän huuteleen huutonetissä...ostin heti 25 eurolla Bratz paketin, en nukkejen, vaan niiden vaatteiden takia. Niitä oli paljon! Sitten mulla on huudot sisässä jättivaatepaketissa (290 kpl barbien, bratzien ja muiden vastaavien nukkejen vaatteita), yhdessä nukessa, toisessa nukessa (Daisy, muistatteko sen Barbia pienemmän, skipperiä halvemman nuken?) ja mut on uloshuudettu Skipperistä ja Barbin keittiöstä. Huudettaispa ainakin vielä tosta Daisystäkin. Mitä mä sillä?

Kommentteihin, ensinnäkin, kiitos taas niistä! Saijamoille, mä oon ihan samaa mieltä, on ihanan inspiroivaa lukea jotain tollasta, ja sit samalla kuitenkin harmittaa oma nynneytensä. Sitä vaan miettii, et sit ku...lapset on isoja, asuntolaina on maksettu, kanien kynnet on leikattu, ikkunat pesty....seli seli. Pitäis vaan vähän järjestää asioita ja tehdä se!
Hennalle (mullekin käy tosi usein niin, et kun työkoneelta olen kommentoimassa jonkun blogiin, niin joudun laittaa sen nimettömänä, kun en pääse kirjautuu, vaikka omaan blogiini pääsenkin) mulla on ihan addiktio noihin lapsuusajan leluihin. Se ihan oikeesti varmaan ainakin osittain johtuu siitä talon palamisesta.

Eilen tuli kangaspaketti! Ihanaa! Tänään kaupungille, täytyy muistaa ostaa tukikangasta, että pääsee tekemään uusia pussuikoita. Mulla on yks ihana Pinkkis uutinen, mutta laitan siitä ekaks sähköpostilistalaisille :) Siihen muuten edelleen saa liittyä, jos joku haluaa. Laittakaa vaan mulle sähköpostia osoitteeseen pinkkisfun(at)gmail.com ja viestissä mainitkaa halukkuutenne liittyä maanmainiolle listalle :)

Eilen hehkuttelin niitä kankaita ja tein vähän jotain nukkekotijuttuja. Ostin viikonloppuna cittarista kaksi pientä puulaatikkoa/rasiaa joissa oli kuivattuja hedelmiä. Ne oli tarjouksessa 1 €/kpl. Emmä niistä hedelmistä niin välittänyt (tykkään kyllä taateleista ja aprikooseista kovasti, mutta luomuna ja rikittöminä!) mutta ne laatikot!

IMG_8363

Niistä tuli balsarimojen avustuksella Nickyn ja Vickyn tilanjakajahyllyt!

Sitte laitoin noi ovenkarmit, eikö olekkin ihanat!
IMG_8360

Tässä yläkerran ponit, ne vähemmän tärkeet, mutta ihanat siltikin.
IMG_8358

Ponipitoinen aarrehylly ♥
IMG_8359

Mä liikkeessä huikeella tyvikasvulla!
IMG_8369

Mulla olis ollut kampaaja ens viikon pe, mutta kun enää ei ole pet vapaat, niin jouduin siirtää sen. Ajattelin, et tälleen kesällä voi olla vähän räjähtäneempi, joten kampaaja voi odottaa mun kesäloman alkuun. Eli vielä kuukausi aikaa tyvikasvulla tehdä mun hattaratukastani ihan kamala. Hassua, soitin kampaajalle (Vox Artis, niillä on monta kampaajaa) ja jossain kohti tuli ilmi, että mulla on v.pun tukka, puhelimeen vastannut jotenkin siitä ilahtu ja kysy, että olenko mä se, jonka tukassa oli linnunpesä! No just se! (mulle tehtiin hääkampaus siellä, ja tukkaan laitettiin lintu)

Tänään siis kaupungille, emalimaali (ajattelin kokeille maalata Mimin jääkaapista vähän oikeamman näköisen), tukikangas, Ruohonjuuresta kaikenlaista ja paketti postiin, sitte Kotoon syömään ja sieltä lopuksi peffaan. Ihanaa! Tyttöjen illat on ihania!

Ei mulla kait muuta. Moi.

♥ Raisa

1 kommentti:

  1. OMG mie voitin 0.o Mit ihmettä, en mie ikin voita mitään. oi, mahtiaihanaa!
    Saanks mie skräppipaketin? Näyttää kivalta.

    VastaaPoista