tiistai 21. kesäkuuta 2011

Oluthiivahiutale

Paljon asiaa ja paljon kuvia. Ja ihan superkuumaa hernekeittoa. Syön, siis.

Perjantaina ei kait mitään. En nyt yhtään muista. En ainakaan saanut leivottua tai muutenkaan valmisteltua seuraavan päivän superihanaa skräppäystä. Lauantaina nimittäin tuli melkionen kiire tehdä kaikki. Nörttinä leivoin Vadelmaunelmia. Teen niitä aina kun pitää tehdä jotain makeeta ja ihanaa. Se nyt vaan on niin helppo ja nopee ja vähävaivainen leivonnainen. Ja ennen kaikkea herkullinen.Lisäksi tein uudesta kirjasta Mahdottoman Maukasta Perunasalaattia. Siitä(kin) tykättiin kovasti.

Lauantaina siis olin n. puoli kahdesta johonkin jälkeen puolen yön Sarilla skräppäämässä, syömässä ja nauttimassa ihanasta seurasta. Oli mulla nuketkin mukana, kun tiesin, että Sarilla varmasti on hyviä paikkoja kuvauksiin:)
IMG_7744
Mä olin jo kumartumassa laittamaan tytöille turvavyötä, kunnes tajusin mitä olin tekemässä. Ei hemmetti! En laittanut vyötä kiinni.

IMG_7746
IMG_7749
Kirsikoita ja Hurmaavaa Tummaa (suklaa) söin ihan tuskassa. Ihanaa. Ja kaikki muukin oli ihanaa, paitsi focaccia leivän päällä olevat oliivit. Ne nypin pois.

Sain skräpättyä ihan kivasti, käytettyä paljon kirjaimia (tajusin, et mulla on niitä laatikkokaupalla, avaamattomia ja avattuja settejä), meillä oli siellä skräppiradio ja puhuttiin rumia.
IMG_7766

Tässä alla näkyy melko hyvin mun hieno t-paitani. Ostin sen kirppikseltä. Tais maksaa 50 senttiä.
IMG_7764

Tässä me kaikki ihanaiset ♥
Scrapbook Ladies
Ette usko kuinka tärkeitä ihmisiä tässä kuvassa on!

Tytyökin pääsi kokeilemaan.
Scrappin' with mama!

Vaikka muutoin ne hengaili Sarin tytön kanssa, jolla oli isojen tyttöjen sukkahousut ja korvakorut!
IMG_7763

Tässä sivut jotka tein. (mulla on aika paljon vanhoja kuvia vielä skräpättävänä, ne on sellasia "täytyy skräpät ennen kuin voin tulostaa uusia kuvia"  juttuja, eikä niin inspiroivia kuin jotkut tuoreemmat, mutta olen silti ihan tyytyväinen illan saldoon.

Tässä nerokkaasti yhdistin kolmesta eri tapahtumasta kuvat yhteen aukeamaan, en olis millään jaksanut tehdä kaikista omaa sivua.
Ready. Staedy. Scrap!

Tässä taas ei ole oikeen mitän ideaa, kivoja kuvia pupuista vaan.
Girsl out in the sun

sitte pari pikasivua lasten koulukuva albumeihin.



Jotenkin musta tuntuu, että olisin tehnyt vielä yhden koulukuvasivun, mutta en ehkä ottanut siitä kuvaa.

Tytöistä vielä tälläsiä kuvia.
Nicky has a huge paparazzi aftre her

Nicky and Vicky on a walk

Vicky in a bed of flowers

Nicky and Vicky in a garden

Sunnuntaina sain pyykättyä, tyhjennettyä kirjahyllyä ja muutenkin vähän laitettua tavaraa Hesyn kasaan. Kasasta tuli lopulta niin iso, että päätettiin lähteä viemään se sitte saman tien pois. Otettiin koirat mukaan, kun Kenai on niin onneton jäädessään yksin (siis tosi kamala).
_MG_7823

Tytöt jäi kotiin.
Bye, we'll miss you!

Siitä oli niin lyhyt aika, kun siellä viimeks käytiin, joten ei mitään ihmeitä löytynyt. Itselle yksi toppi, nuken hame, kangasta, siinä se tais olla. Mutta saatiin paljon tavaraa vietyä, siitä oikein tyytyväinen.

Otin mä vielä pari kuvaa nukeista, kun se on niin hauskaa :)
Vicky in disguise

_MG_7832
_MG_7833

Aloin tekemään yhtä takkia, josta ei varmaan ikinä tule takkia. Mutta ainahan sitä voi yrittää...

Maanantaina mulla oli siis palkaton vapaa, mentiin keskustaan, kun mulla oli lääkäriaika. Siellä itkettiin, kun olen niin huono olemaan itkemättäkään. Uuden työnantajan takia mulle ei kuulu enää sellasia etuuksia kuin ennen, joten vaikka terapia menis sitten omast apussista. Arvatkaa ainonko maksaa...no en aio. Sanoinkin sille, että koirien lääkärikuluihin olen valmis laiitamaan tuhanisa euroja, mutta kun on kyse omasta terveydestä, niin kipuraja menee parin kympin tietämillä...
Lääkärin jälkeen käytiin Arnoldsilla testaamassa uudet vegaaniset donitsit, kookos-suklaa. Aivan taivaallisen ihanat! Otettiin muksuillekin.
Minä katosin xx ajaksi Hobby Pointin syövereihin, löysin paljon kaikkea tarpeellista. Maksoin niistä myös paljon kaikkea tarpeellista. Siellä kävi yks tosi kummallinen juttu. Yks myyjistä, itseasiassa taitaa olla se omistajatar, mätkähti lattialle sillee ihan pitkin pituuttaan, siis ihan silleen että se oli kaikkinensa siinä maassa. Ja samantien se pomppas jo ylös, ja valitti kompastuneensa johonkin. Mutta se mikä tästä tekee outoa, ettei kukaan tehnyt elettäkään auttaakseen sitä, tai kysynyt että onko se kunnossa. Minäkin vaan olin niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta kyllä siinä oli muita ihmisiä ja henkilökuntaakin lähempänä. Tosi kummallista. Sitten kun mä teen sen mun elokuvan, niin täytyy muistaa laittaa tollanen kohtaus siihen. Vähän niinku pieru, jolle kukaan ei naura. (en tarkota, että sille olis pitänyt nauraa, mutta joku reaktio olis ehkä kuitenkin kuulunut asiaan).

Askartelukaupasta balsojen ja lennokkivanerien kanssa Ruohonjuureen (josta en kauhesti tykkää, siitä on tullut sellanen pillerikauppa, josta hakemalla saa etsiä kotimaisia, lähellä tuotettuja juttuja). Mutta etittiin hiiriystävällistä hiirenloukkua, niillä on joskus niitä ollut. Mutta eihän siellä mitään tollasta enää ole.

Ei ollut Stockallakaan.

Silvepleessa olis sitä vastoin paljon ihanaa ruokaa♥. Napa paukku.
Maha pystyssä Ekoloon, sieltä koiranruokaa, pähkinöitä, oluthiivahiutaleita (joista mun piti kirjoittaa enemmänkin mutta en enää ehdi), jauhoja ja pesuaineita.

Ja lopulta kotiin.

Mä aloin työstää nukketaloa. Otan ihan lähiaikoina kuvia siitä, mitä se nyt on. Tein esim kaksosten keittiöön keittiön! Tosi kämänen, mutta kaikessa kämäsyydessään tosi sulonen. (siis melko nolo).

Ihanaa, kun on niin tynkä tämä työviikko!!

Kaikkea ihanaa teille!

Ai nii! Planet Ida, kävin katsomassa sen sun kuvan! Ihana!!!! Kiitos ♥

Uudelle lukijalla, Neiti Manteli vai mikä se oli (anteeks, etten nyt muista!) Tervetuloa!! Ihanaa!! ♥ Älä säikähdä mun nukkepostauksia! Kyllä mä muustakin kirjoitan! Aina välillä. Ja kohta mä jo kyllästynkin niihin, ja siirryn seuraavaan kohteeseen!

Ai nii2! Tilasin kankaita!! En hurmoksessa, vaan tosi tarpeessa! Lisää myöhemmin! Tähän mennyt tuhottomasti aikaa!

♥ Raisa





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti