torstai 23. kesäkuuta 2011

Täällä taas, hei vaan hei.

Alunperin oli tarkoitus, että oltais eilen menty leffaan Satun kanssa, mutta sitten tuli vähän aikatauluongelmia, ja lopulta Satu tulikin meille. Ens viikolla mennään peffaan.
Siinä rupatellessamme minä leivoin paljon ja hyviä sämpylöitä, sekä kokeilin kirjaan tulevaa inkivääri-ananasmuffinsi reseptiä. Kaupassa käydessäni tykästyin pekaaninpähkinöiden ulkonäköön, joten ostin niitä ja taikinan sekaankin nakkasin (tälleen ne reseptit syntyy ;) ) Muffinssit olivat oikein ihania, Pinja ei tykännyt inkiväärin pistävyydestä, mikä oikeastaan oli just hyvä, koska en halunnut niistä liian lällyjä, vaan Rhinomaisen  (meiden edesmennyt kiukkuinen pupu) sähäköitä.
Samalla kun itse leivoin laitoin Satun ja Pinjan tekemään taikataikinasta aurinkoja, nämäkin kirjaa varten.
Meillä oli oikein mukavaa ja leppoisaa. Aika loppu kesken. Mutta keskiviikkona jatketaan!

Mulla ei ole mitään ihmeellistä asiaa tai mitään, kun en ole mitään tehnytkään. Mutta ajattelin jatkaa sitä meidän kodin esittelemistä. En muista mihin jäin, enkä oikeastaan siitä pyri jatkamaankaan. Haluan vaan näyttää sitä kaaosta mikä meillä tällä hetkellä vallitsee. Meillähän Chris siivoaa keittiön ja lattiat, imuroi ja pesee, mutta ei juurikaan pyyhi pölyjä, eikä järjestele. Lapsille kuuluu vessat, portaat ja omat huoneensa. Mulle kuuluu se järjestely ja semmonen piperrys. Ja Tehdas.
Tää on vähän hassua, mä olen suuri järjestyksen ystävä, tykkään järkkäillä ja järkeistää. Mutta toisaalta olen täysin kaoottinen, en ikinä laita mitään omalle paikalleen saman tien. Kaikki jää puolitiehen.
Nyt siis seuraa kuvia, joita kukaan täysjärkinen ei laittaisi julkiseen levitykseen, ja varmaan mua itteänikin harmittaa jälkeenpäin, mut ihan sama. Tämä on totuus :)
IMG_8152

IMG_8145
En voi käyttää luksushanaanikaan, kun lavuaari on täynnä kankaita :(
IMG_8144

Siellä on vitsi sata ja yksi projektia meneillään...

Sitten vähän kivempia kuvia, mutta ei nämäkään kuvina kovin hyviä ole. Seli seli vali vali.

Tämä on yläkertaan johtavien portaiden yläpäästä. Noi lokerikot on melko raiskattuja, kun haen niistä aarteita tytöille ja/tai koruihin, mutta kyllä mä nekin joskus vielä päivitän. Huomatkaa hieno taulu :)
IMG_8149

Keittiön seinä.
IMG_8150

Lähikuva yhdestä tämänhetkisestä suosikkiasiasta kodissani.
IMG_8151

Sängyn yläpuolella.
IMG_8157
(tossa pehmispurkissa on mun masennuslääkkeet, joita en enää käytä. Nyt käytän jotain muuta. Josta tuli mieleeni, että hittolainen, sain reseptin vittu närästyslääkkeisiin. Kuinka vitun vanha musta oikein on tulossa?!!? vittu. vituttaa. Stressiperäistä närästystä. Vanhus.)

Tässä myös tämänhetkisiä suosikkipaikkojani koko maailmassa. (kunpa voisin olla muovia ja mun takaraivosta lähtis naru, jolla vaihtaa silmienväriä)
Dollhouse

Ai vitsi! Ennen kun unohdan! Ava, se dinomekko...hitto, mä en muista edes minkä merkkinen se on, mutta mä olen kahdesti siihen liikeeseen törmännyt ollessani Södermalmilla matkalla Good Storesta (ihana, käymisen arvoinen vegaaninen ruokakauppa) Hermansille syömään (maailman paras ravintola). Se on pelkästään lastenvaateliike, mutta niiden isoin koko menee mulle aikas hyvin, olen 160 cm pitkä. Rodini. Siinä merkissä tais ainakin lukea Rodini. Iso osa, ellei kaikki oli tehty luomupuuvillasta.

Salaisuus: olen mahdollisen ens kesäisen amerikanmatkan ohella alkanut säästämään salaiseen matkakohteeseen. Jotenkin se vaan tuntuu niin itsekkäältä, että olisin taas menossa Japaniin. Meidän piti Chrisin kanssa mennä sinne häämatkalle, mutta nyt mä olisin jo toistamiseen menossa sinne ilman sitä. Mutta jos ihan totta puhutaan, en ihan näe Chrisiä tyytyväisenä Tokiossa tai Shinkansen junassa matkalla paikasta x paikkaan xap. Ehkä se tykkäis paremmin jostain lepposammasta. Pinja kysy eilen, että mennäänkö vielä uudestaan Japaniin...eli eihän se olis ollenkaan itsekästä alkaa säästämään lomareissuun tyttäreni kanssa, eihän? Mutta joo, säästän nyt ihan virallisesti ens vuodelle aikomaani sukulaisreissuun. Vähän harmittaa, kun on velvollisuuksia. Mä kun olisin ennenmmin halunnut johonkin isoon ja vauhdikkaaseen paikkaan, mutta "täytyy" mennä pienelle saarelle. Mutta toisaalta, siellä oli aivan ihanaa ja ennen kaikkea Chrisin äiti on niin ihana. Ne muuten saattais olla tulossa ens keväänä käymään!

Joo, olihan mulla asiaa sittenkin.

Eiliseen listaan vielä yksi ihanimmista kaupoista jonka tiedän
http://www.runsaudensarvi.net/
ja sitten tietenkin Planet Idan linkki! Idalla on ihania ompeluksia, joita kyllä vähemmän Madeby:ssa myynnissä, mutta niistä varmasti voi Idalta kysyä halutessaan. Pinjalle ostin sellasen pupukukkaron http://madeby.fi/artist/shop/planetida/1

Mut mä meen nyt närästeleen.

Hauskaa juhannusta!

♥ Neiti Närästys

1 kommentti:

  1. Aivan ihania tarjottimia sinulla keittiön seinällä! Ja muutenkin nätti koti :)

    VastaaPoista