tiistai 31. heinäkuuta 2012

Nuuksioo ja Porvoota. Ja nukkeja, tiätty! Ja japania

Heipodei! Kaksi uutta lukijaa! Tervetuloa! Mä olen Raisa ja kirjoitan hassuja juttuja, hassuista jutuista! tuolla alhaalla (tämä siis myös kaikille muillekin tiedoksi/muistutukseksi) on noi kolme laatikkoa, jotka nimetty niinkin kypsästi kuin Ihq, Angst ja suloisia koiranpentuja. Käyttäkä niitä! Siis jos vaikka tykkäsitte jostain mitä kirjoitin, niin laittakaa rasti Ihq laatikkoon ja jos rupee kyllästyttää joku tietty aihe, niin laittakaa sit Angst laatikkoon. Jos teillä on vaan tosi kivaa niin laittakaa sit sinne koiranpentulaatikkoon.

Asiaan. Tahtoisin kovasti Aasiaan. Eilen alkoi se kielikurssi ja meidän ope on ihana <3 Mua kamalasti pelotti mennä sinne, olin ihan varma, että siellä on tosi pelottavaa ja kaikki on jotenkin tosi jäykkää ja etäistä. Eikä ollut! Ja tänään menen ostamaan kirjan, kun nyt tiedän mistä sen saa. Ja nyt myös HALUAN sen kirjan. Se on kokonaan japaniksi, niiden merkeillä kirjoitettu. Hui! On taas semmoinen olo, että haluan oppia puhumaan japania. Oikein kovasti!

Sunnuntaina mentiin Nuuksioon. Siellä oli ihanaa. Todella paljon mustikoita. Niitä sitten minä ja Risto!! syötiin. Meitä jouduttiin koko ajan odottelemaan, kun jäätiin jälkeen niiden mustikoiden takia. Mutta ne oli niin hyviä! Mentiin se keskimmäinen kierros, hyvin jaksettiin. Vaikkakin kotona kaikki oli puolikuolleita. Musta on ihanaa olla superväsynyt ja yrittää ihan vähän taistella sitä vastaan ja sit vaan antaa periksi. Mulla on myös ihania kuvia sieltä.
Nuppu <3

Nuppu in Nuuksio
Nuppu on niin kaunis, että mua välillä vähän oksettaa kun mä katson siitä otettuja kuvia. Uh..kuulostipa toi kamalalle. Mutta se on siis niin söpö, että menee jo vähän yli.

Nuppu hiking in Nuuksio

Nuuksio

Nupulla on päällään Marabelle Melodyn toinen asu ja Ichigo Heavenin huivi. Onpas hassua, taitaa olla ensimmäiset vaatetiedot mun blogissa ja ne koskee nukenvaatteita :) (mulla itsellä on tällä hetkellä päällä pinkit uh...miksikä niitä nyt kutsutaan, sellaset vähän niin kuin sukkahousut, mut ilman sitä sukkaosaa...siniset polvisukat joissa hampaita ja hammasharjoja, mikroshortsit ja tosi söpö t-paita, joita tehty vain 8 kpl! Tämä siis tasapainottamaan tota äskeistä infoa. Ettei ole ainoastaan nukenvaatteista.

Eilen mentiin yks kaks yllättäen Porvooseen, pikavisiitille. Käytiin lasten kanssa lelumuseossa. Siellä oli taas ihanaa. Vähän aloin jo miettimään, että josko testamentteis lelunsa sinne. Sit käytiin herkkukaupassa, lapset osti jotain karkkia ja mä ostin C:lle tuliaisiksi sipsejä. Lisäksi käytiin Riimikossa, josta kaikki osti jotain pientä. Minä j aPinza vallan miniatyyrejä. sit olikin aika lähteä kotiin, kun mun piti vielä kehittää jotain syötävää perheelle ennen japanintunnille lähtöäni.

Tänään käyn keskustassa ostamassa ne kirjat sinne kurssille ja Ruohiksessa ostamassa merilevää ja varmasti jotain muuta. Pitää myös kehittää joku päivällinen, minkä C voi vaan tunkea uuniin. Ja mä haluan ommella!!!

Ai nii, sain peruutuspaikan Tampereen Ofeliasta! Siellä sitten nähdään! Niin, olen myös jatkanut merkitsemään menojani ylös, kun tuntuu säästäminen olevan taas vähän hakusessa...

Mjau!

OMG! Trixie! You okay?
Tässä kuvassa myös Trixie, Pinpulan leikkeihin päätynyt nukke.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti