perjantai 20. heinäkuuta 2012

Ompelua ja liimaamista, ja hiton kananmunia

Tänään tuli tilaamani uusi amme sulaneen tilalle. Yay! Sain sitten tehntyä hienon katselulaatikkoni valmiiksi! Yay! "Vaahto" on tehty erikeeperistä ja eriväristä pienistä lasikuulista. Melko hieno!
Olen tänään ja kait eilenkin taas ommellut - yllätys yllätys. Nyt on keskeneräisiä kuvia, joita ei siis tulisi näyttää. Sitten vasta kun on oikeita kuvia, mutta mä oon mä.

Noihin kolmeen, jotka ei ole Lolan päällä tulee ommella nipsunapit taakse. Ajattelin tehdä sen tänään, jos vaan katsotaan eilen aloittamamme elokuva loppuun. Illalla mennään pieneen elokuvateatteriin katsomaan se uusin Lepakkomies elokuva. Pikkasen kyllä latistaa se jenkeissä sattunut ampumisjuttu. Kaikenlaista...Mulla on kädet liimassa ja malttamattomuus syömistä kohtaan. Siivotakin pitäis. Ja hemmetti soikoon! Ikkunakin pitäis pestä, kun jotkut taliaivot heitti kananmunan meidän ikkunaan! Oikeesti! Kuka tekee tollasta?
Jotain muutakin oli tossa kadulla mellastettu, vastapäätä olevan autoliikkeen roskis oli kaadettu. Hiton idiootit. Miten hukkaan meni sekin kananmuna. Olis edes heittäneet tomaatin.
No, tänään meinasin olla tulematta koneelle laisinkaan, kun pelottaa oma käytökseni. Iltaiisn ja aamuisin, niinä hiljaisina hetkinä mua harmittaa noi tilailut isosti, mut sit se vähän hälvenee noustuani ja kun saan koneen eteeni ja sieltä erityisesti Ebayn tai Etsyn, niin en enää voi itselleni mitään. Tulin sitten kuitenkin koneelle, Etsyssäkin oikein hakemalla hain kaikkea, laitoin ostoskoriinkin ja sit olikin tiukkana ja lähdin pois! Jee! Hyvä minä!

Aloin, tai ehkä kuitenkin jatkoin eilen pitkän tauon jälkeen uuden kirjan työstämistä. Otin käsittelyyni Lehtikaalin, jota puutarhassani on melko paljon. Tein siitä aivan ihanan päivällisen. Ja mikä parasta, otin huolella kaikki mitat ylös. Yleensä raaka-aineiden mittaaminen ja mittausten kirjaaminen on kaikista haastavinta, kun on tottunut kokkaamaan "vähän sinnepäin" tyylillä. Tänään ehkä bataatti, jos mulla vaan on niitä tarpeeksi. Niitä ei siis kyllä kasva meilläpäin :)

Loppuun vielä muutama kuva uusista, jo kotiutuneista tilauksistani.




Täytyy nyt mennä siivoamaan ja ehkä jatkamaan ompelua. Haluaisin tehdä vielä kaksi noita samaisia mekkoja, joita olen tässä viime päivinä ommellut. Niihin ei kyllä tule hihoja.

Mjau!

<3 Raisa

2 kommenttia:

  1. Älä vaan sano et oot virkannu noi monsteripipot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en. En osaa virkata enkä kutoa, yhtään. Onneks muut kuitenkin osaa. Tilasin Etsystä :)

      <3 Raisa

      Poista