perjantai 13. heinäkuuta 2012

Prkleen Tre!

Oikeesti, mennyt taas ihan raisamaisiin älyttömyyksiin tää touhu. Ja syyllinen löytyy Tampereelta. Mulla oli nukkejen (nukkien?) kanssa hyvin seesteinen välivaihe meneillään. Oli pieni hinku tehdä niille jotain, muttei mitään vakavaa. Ei missään tapauksessa tehnyt mieli ostaa niitä lisää, niille mitään lisää. Ja sit joku torvelo Tampereelta (ihanan näköinen lilatukkainen avaruustyttö) meni pyytämään lisää juttuja nukeista. Samperi. Mä olin ihan liekeissä. Ja olen edelleen. Olen ihan himpun verran saanut ruokaan törsäämistä kuriin (johtuu ehkä siitä, että ruokakaapit on jo ihan täynnä superkalliita aineksia...) mutta nyt käytän rahani (siis säästöni) ihan muihin juttuihin. Ja ne muut jutut on siis ihan turhuuksia. Harmittaa oma heikkouteni! Mutta kun ne on niin ihania!!!!! Ja yritän kuitenkin jotain tolkkua pitää näissä(kin) ostoksissa. Siis ostaa joko käytettynä, tai sitten tukea käsityöläisiä. Hyvä hyvä. Tänään aamulla tilasin vaatteita, vaikka olen kohta puolin lähdössä tekemään nukenvaatekauppoja kaupungille. Siis ostamaan niitä kaverilta, käytettynä. Mutta kun en malttanut olla ostamattakaan. Voi minua.

Olen kait unohtanut kertoa, että meidän lapset on innostuneet kokkaamaan Jere Niemisen Vegaanin Kotiruokakirjasta! Siinä on tosi simppeleitä ja sellasia perusmakuisia ruokaohjeita. Siis ei mitään sellasta superterveellistä tai tosi monimutkasta kikkailua, vaan melko lailla "lapsiystävällistä" ruokaa. Lämpimästi suosittelen kirjaa kaikille! En kyllä tiedä saako sitä enää ostettua, kun en ole seurannut tilannetta. Luonnollista! kirjan ohella tällä hetkellä meidän suosituin keittokirja.

Ei muuta. Jouduin ottamaan yhteyttä työnantajaan, heti alko kuvottamaan. Yök. Taidan lohduttaa itseäni leikkimällä hetken nukeilla.

<3 Raisa


1 kommentti:

  1. Voi perkeleen Tampere, Tamperelaiset on kauheita!!!! D:

    Jos nyt sit nuutä nukkejuttuja ;D!!??

    Ps. Joo, oon se minä siinä blogin bannerissa ;)

    VastaaPoista