keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Vielä vähän Pinkkistä

Myyjäisissä meni sormuksia sen verran kivasti, että intouduin sitten tilaamaan lisäosia :)

Mutta himpskatti soikoon, että soitti järisyttävän ärsyttävä asiakas! Mutta minäpä tiedän missä hän asuu... ;)

Ai nii, blogilla uusia lukijoita ♥ -Tervetuloa!! Aina yhtä hykerryttävän ihanaa! Poistin muuten sen aikuissisältö -varoituksen. Se oli siis sen takia, kun kiroilen niin paljon. Mutta sitten Pinja sanoi törmänneensä mun blogiin ja mulle tuli paniikki kaikista häröilyistä ja päätin, että mä en enää ole ihan niin avoin kaikkien juttujen kanssa. Tai siis jonkinlainen itsesensuuri otetaan käyttöön. Tai ainakin yritän.

Animalialla mennyt pussukat hyvin kaupaksi. Maanantai-iltana jätin potkunyrkkeilyn väliin, kun lupasin toimittaa pussukoita tiistaille. Eilen jätin sen väliin, kun mulla oli niin kamala nälkä ja tänään jätän väliin, kun Animalia tarvitsee lisää pussukoita :) Mutta olen kyllä pyöräillyt töihin.

Tahtoo pois.

♥ R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti