maanantai 3. helmikuuta 2014

Joku ruokapostaus

Joop, sitä taas luvassa. Ei siis mitään reseptejä tai sellasta.

Ihan tosi riuska viikonloppu takana. Oon vieläkin ihan väsynyt. Tälläistäkö työtätekevien ihmisten elämä on? Huh huh! Ei siinä että mä olisin töitä tehnyt, mut kuiteskin.

Perjantaina käytiin Pimpulan kanssa kaupassa, ja meni kuumottavan paljon rahaa. Joist akyllä kahdeksan euroa synttärilahjakarkkeihin. Yhteensä siis 35, 83. Eli reilusti alle 30 euroa ruokaostoksiin. Suuri summa johtuu enimmäkseen Hävyttömien tuplaleipomisesta. Reilun kaupan kaakao, suklaa ja sokeri maksoivat yli 7 euroa.

Ruokana oli perjantaina juuressosekeitto vihreillä pavuilla kuorrutettuna ja leivällä höystettynä. Pinpu leipoi sillä aikaa kaksi satsia niitä Hävyttömiä. Toisen kotiin ja toisen mulle Skräppimaratoniin lauanataille. Mä leivoin sämpylöitä lauantain ruokaa varten. Ja tein myös pihvitaikinan, kun en aikonut olla kotona lauanataina.

Lauanataina oli siis mustapapupurilaisia ja niitä sämpylöitä.

Sunnuntaina mausteisia pitaleipiä rapeaksi uunitettuina ja Papan Kanuunaa (baba ganoush). Ainoo, että käytin ulkomaisen pitan sijaan rieskaa...ja rieskahan ei rapeudu, se sitkistyy...hitto mikä workout leuoille!!

Lauanatian olin koko päivän, kymmenestä kymmeneen Sinellissä skräppäämässä. Oli ihanaa. Sain 12 sivua tehtyä!! Wohoo! Hyvä hyvä. Oli kaikin puolin oikein mukava päivä, paitsi ettei mitään pitänyt ostaa ja silti meni 55 euroa. No, albumiin meni melkein kolmekymppiä. Helmiin ja nauhoihin loput.

Ei voi, siis mitä mä tällästä kirjoitan?! Sata ja yksi asiaa tehtävänä ja täällä mä möllöttelen. Nyt hus pois!

Sorry, aina ei voi olla *jotain*.

Sunnuntain olin myyjäisissä, Helmihulinoissa. Ja ihan kamalan väsynyt kotiin päästyäni. Mut oli kivaa

Ja taas nukkeunia. 

xoxo,
Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti