maanantai 28. syyskuuta 2009

Viikonloppu - Weekend


Kuva 311
Originally uploaded by Pinkkisfun
Iso uurastus jälleen ohi! Eilen oli toiset Pinkkis partyt ja hyvin meni! Sain paljon myytyä ja tilauksiaksiakin tuli - 4 valkoista Sokerikaulaliinaa! (sokeri on siis meidän valkoinen pupu). Pyysivät minut käymään vielä lähempänä joulua, marraskuussa niin, että pikkujouluihinkin ehtivät ostaa lahjoja. Jee!!

Olin ommellut koko edeltävän viikon ja viikonloppuna sitten leivoin Katjan avustamana. Minä tein saaristolaisleipiä ja Katja Hävyttömiä. Tein vielä vadelma-suklaapalat mutta unohdin ne uuniin kun oli sienirisotto tekeillä samaan aikaan ja vaan yksi munakello.

Sunnuntaina sitten valmistin vielä kaksi suklaakakkua. Lisäksi sain ison kasan omenoita kuivattua Pinjalle ja pupuille. JA sienirisotto ja -kastiketta pakkaseen. Äitin ystävättäreltä sain vielä lisää sieniä! Ai nii ja sitten isältä sain puolukoita joita pakastin vispipuuroa varten. Yhden satsin sitäkin tein.

Hassu juttu, kun mä olin pieni mulle ie koskaan tehty vispipuuroa. Se ostettiin (jos ostettiin) aina kaupasta. Muutenkin mun lapsuusaikaiset ruokamuistoni ovat melko karuja (esim. perunamuussi tuli aina paketista) paitsi ne, mitkä liittyivät mummilla tai Saarisilla syömiseen. Ja voi pojat miten niitä muistoja vaalinkaan. No jokatapauksessa...takasin vispipuuroon...mun mielestä se on sellaisen perus kelpoäidin merkki, että se tekee itse vispipuuronsa. Ja mä olen ihan pikkasen ylpeä siitä, siis että sitä teen. Mutta arvatkaapa tykkääkö mun lapset vispipuurosta laisinkaan...no ei tykkää! Yleensä saan itse syödä puuroni.

Tämän viikon aion ottaa rennosti. (lupaus jonka varmasti rikon, mutta jos edes vähän rennommim...aamulla herätessäni mietin, että mitäköhän ennättäisin tehdä ennen auton katsastusta...) Tänään ennen ratsastusta mennää kirjastoon, kangaskauppaan ja syömään. Huomenna on ihmeelliset vuodet ja keskiviikkona voitais mennä leffaan!

Ai niin, tänään aamulla kysyin Lassilta, että onko kotona ollut viime aikoina yhtään kivempaa ja hän oli sitä mieltä, että kyllä on. Tehdään kuulemma enemmän juttuja yhdessä ja minä en ole enää niin kiireinen ratsastusteni ja skräppi-iltojen kanssa. Totuushan on se, että menojani en ole vähentänyt, mutta silti päivittäin ollaan tehty yhdessä jotain, jos ei muuta niin käyty vuokraamassa leffa tms. Jotenkin musta tuntuu siltä, että joku olis laittanut valot päälle minun ja lasten suhteen huoneessa. Eikä se ole todellakaan ajallisesti vaatinut paljoa. Nyt olen panostanut kehumiseen. Sekin on oikeastaan aika mukavaa.

Weekend was busy but fun! I had second Pinkkis Party and sold quite many items! Yay! ALso got some orders, 4 Sokeri -bunny scarfs! Yay! Also sold the two I had with me, Rhino and Pippuri (brown and gray).

I've baked and sewed the whole last week so I decided since there's nothing special this weekend I'll take it easy and take better care of my self and the family. Today we'll go to library, fabric store and to a restaurant (before my riding). Tomorrow is the family meeting thing and on wednesday I'd like to take the kettunen-torkki-jones family to the movies! Wohoo!!

I had to ask Cakey to pay for my fabrics cuz my paypal account wouldn't work (once again - I need to pay at least the minimum amount first...crap!). But other than that financial stuff is ok. For now.
But I'm so bad with money so I don't think this will last...whatever...

New really cool fabrics are coming anyway and some miniatures as well. I got d- rings today, they are really cute cuz they are so small :)

Nauttikaa kuvastani! Enjoy the picture!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti