maanantai 3. toukokuuta 2010

Puputytön saama palaute


pinacolada
Originally uploaded by Pinkkisfun
Tajusin tossa vasta vähän aikaa sitten, että mä voin täällä purkaa sydäntäni koskien saamaani palautetta!

Ihan oikeesti Puputyttö on saanut todella hyvää palautetta, mutta tietenkin kaikista parhaiten mieleen jää se ei niin hyvä. Hölmö mikä hölmö.

Haluan tässä sanoa, että minä tein kirjan, jossa on herkkuja joita minä haluan syödä. Ja minä haluan syödä herkkuja, joissa on paljon maapähkinävoita, kookosta ja suklaata. Piste.

Vegaaniset vohvelit ja muut ovat siis sellaisia, joissa ei ole mitään eläinkunnasta peräisin olevia juttuja. Kirjan lopusta löytyy linkki sivulle, jolla listataan useita tuotteita.

Vanilja-aromia käytän koska pidän siitä!

Että silleen.

Tässä mun kaikista arvokkain arvosteluni:http://www.ruokala.net/keittokirjat/kettutyttojen-herkkukattaus
Se oli ilta-sanomissa.

♥ Raisa, joka opettelee olemaan parempi ihminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti