keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Halloween! Ja paljon muutakin..


Halloween!
Originally uploaded by Pinkkisfun
Joo, halloweenistä on aikaa, mutta en halunnut siitä kirjottaa ennen kun on kuva laittaa - ja nyt on!

Eli tässä minä pukeutuneena Living Dead Dolliksi, nimeä en tiedä.

Perjantaina oli juhlat lapsille, Pinjalta tuli kaikki kutsutut, mutta Lassin kavereista pääsi vain yksi. Eikä yksikään Lassin kavereista ilmoittanut minulle, vaikka sitä pyysin...mokomat! Omapa oli häviönsä!
Olin monta tuntia väkertänyt pieniä kartonki arkkuja annettavaksi karkeilla täytettyina muksujen mukaan, mutta unohdin hittolainen antaa ne! No, ompahan ens vuoksi jo valmiina! :)

Lauantain lapset sitten isälleen ja me kovaa vauhtia aikuisten juhlia järkkäämään. Ai niin, ISO kiitos Chrisille (joka ei edes ymmärrä suomea ja siten saa kiitostani) joka autto juhlien järjestelyssä ihan tajuttomasti!

Meikatessani ja tehdessäni verijuoviani sain tekoverta isosti silmääni. Kaikki silmämeikki oik. silmästi huuhtoutui pois ja mulla meni minuutteja ennen kuin pystyin tekemään yhtään mitään, puristin vaan silmiä tiukasti yhteen kun se kirveli niin maan penteleesti. Sitä väriä oli myös piilarin alla, koko silmämuna oli punainen. Ikävää!

Ok, itse juhlaan! Satua lukuunottamatta kaikki tuli myöhässä ja minä olin jo ihan paniikissa, että tähänkö tämä nyt tyssää. Kyllähän sitä porukkaa alko sitten tulemaan ja saatiin kunnon syömingit käyntiin. Kyllä oli niin ihania, vegaanisia herkkuja vieraani tehneet!

Vegan Halloween Party Table

Syötiin ja juotiin iloisesti ja lopulta lähettiin hohtokeilaamaan. Ens vuodeks täytyy keksiä jotain muuta kuin palloihin liittyvää, jotta minäkin voin olla hyvä :)

Juhlien jälkeen podin vähän krapulaa, ei mitään vakavaa, mutta väsytti normaalia enemmän.

Maanataina sain ISOn tilauksen penaaleista, niitä olen nyt pääasiassa väkertänyt. Vaihtelun vuoksi välillä jotain muutakin. Uusia kankaitakin olen tilannut, osittain juuri sen tilauksen takia. Mutta kyllä oli ihanaa saada monta kangasta käytettyä loppuun asti, että voi hyvillä mielin tilata uusia.

Mulla on skräppäämisessäkin sama juttu meneillään, yritän olla ostamatta mitään uutuuksia, jotta sitten kun mennään Jenkkeihin tapaamaan Kriston perhettä voin ostaa omat varastoni täyteen ameriikan ihanuuksia. Melko hyvin olen tässä onnistunutkin.

Viime viikonloppuna oltiin firman kanssa Tallinnassa, yksi yö yövyttiin siellä. Muun porukan ryypätessä aulabaarissa Chris ja minä haettiin kaupasta herkkuja ja syötiin niitä hotellihuoneessa, tv:tä katsellen ja kirjaa lukien. Mukavaa! Seuraava päivä meni vanhaa kaupunkia kierrellessä ja pieniä ostoksia tehden.
Tallinn Old Town

Kasvisravintolassakin käytiin, mutta se oli melkoinen pettymys. Ruoka oli kyllä hyvää, mutta valinnanvaraa ei ollut. Mutta inkivääriteeni oli tosi herkku ♥
Tallinn 2009

Risteilyn jälkeen oli sunnuntaina Kädentaitomessut josta minä olin varannut pöydän skräppibulevardilta. Siellä skräppäsin sitten koko päivän. Ei tullut mitään erityisen hyviä sivuja aikaseksi, mutta sain varastojani käytettyä :)
Scrapbook Boulevard of craft convention

Eipä sitten muuta! Kiireistä on ollut!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti