torstai 5. marraskuuta 2009

Liikuntaa


Brownies
Originally uploaded by Pinkkisfun
Ok, kuva "Hävyttömistä" on harhaanjohtava, mutta kuitenkin melko lailla kiva :)

Ja ehkä aasinsiltanakin toimii...kesällä innostuin karistamaan pehmeyttä (lue läskiä) itsestäni ja siinä vähän onnistuinkin, kunnes kyllästyin ja olin sitä mieltä että jos en tälläisenä kelpaa niin olkaa ilman.

Nyt on tilanne sellanen, että en kelpaa enää itsellenikään. Mutta kun en tykkää kontrolloida syömisiäni. Enkä pidä liikunnastakaan. Juoksu oli kivaa, mutta vaivalloista ja se vie niin paljon aikaakin. Mutta eilen päätin, että juoksen päivittäin 20 min. En kasvattaakseni kuntoa, niinkuin aina aiemmin. Vaan juostakseni makkaroita karkuun.
Niin minä eilen sitten juoksin 20 min ja se oli ihan ok. Kun ei siihen aikaakaan mennyt kuin se 20 min :) Ja mun lenkki on semmonen, että siitä ei pääse oikasemaan, vaan se on lyhyt pyrähdys parin sillan yli ja sitte suorinta tietä kotiin. Tai ei suorinta, vaan helpointa.

Chris jatkoi juoksemista vielä minun jälkeeni, mutta minulle riitti pikku lenkki. Lapsillakin oli hauskaa kun satoi lunta(!). Olin sen jälkeen kovasti piristynytkin. Jaksoin katsoa kaksi ja puoli jaksoa Mad Meniä (2. kausi kaverilta lainassa).

Mutta en siis vieläkään saanut ommeltua. Pöh!

Mutta kankaita kyllä tilasin! Toissapäivänäkin tilasin! Ja ne on jo matkalla! Kivaa saada uutuuksia!

Huomenna mennään Tallinnaan firman kanssa, ja sunnuntaina käsityömessuille skräppäämään!

Että sellasta.

♥R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti