perjantai 30. huhtikuuta 2010

Kevät!!


Picture 157
Originally uploaded by Pinkkisfun
Oltiin toissa päivänä kävelyllä ja mulla oli kamera mukana, kevään merkkien taltioimiseen. Ai niin, Hulluilta Päiviltä ostin salaman ja linssin, jolla saa muityakin kuin lähikuvia (niin kuin mun aiemmalla linssilla). Nyt on ihan pro -olo :)

Kevääseen...ihanaa kun valo lisääntyy ja ei ole niin kylmää!!! Lumen alta kyllä tulee kaikkea rumaa näkyviin huomauttelemaan tehtävistä asioista. Meidän piha on ihan karsea. Ja mä en halua mennä sinnen ennen kuin ollaan saatu aita meidän ja naapureiden väliin. Keväällä ja ennen kaikkea kesällä tulee vähän huono omatunto tai jotain siitä, kun haluaa olla sisällä. Mutta kun kotona on niiiin kivaa!

Mulla on paljon uusia kuvia tuolla mun flick albumissa, jos kiinnostaa. Siellä on esim tuoreimmat skräppityöt kuvattuina.

Puputyttö on saanut oikein kivasti julkisuutta!! Täytyy joskus skannata niitä lehtileikkeitä. Iltasanomissa on ollut kaikista hienoin ja eilen huomasin Vegaiassa oikein kivan ja ison arvostelun! Ihanaa!

Nyt töihin!

♥ R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti