maanantai 21. kesäkuuta 2010

Ihana viikonloppu


Picture 511
Originally uploaded by Pinkkisfun
...ja ihana kuva minusta ihanilla hiuksilla! (perjantaina työkäveri laittoi ja minä vedin samoilla leteillä aina sunnuntai-iltaan saakka)

Perjantaina haettiin thaimaalaista ja leffa. Tai sarja Office, season 2. Olin sen jo nähnyt, joten en jaksanut kauheasti kiinnostua. Siinä kohtaa kun sipsit loppu minä häivyin yläkertaan ompeleen tai koruileen. Söin siis tosiaan yli puolet 300 g:n sipsipussista. Olin kovin tyytyväinen itseeni tämän jälkeen...sama sikailu jatkui ihan koko lauantaipaäivän, sillä Sarin luona, jonne mentiin tyttöpörukalla katsomaan prinsessahäitä ja skräppäämään siinä sivussa, oli kasattu sellaiset herkut, etten saanut pidettyä näppejäni erossa niistä. Picture 521

Kyllä harmitti, mutta oli se niin ihanaa. Sunnuntaina sitten pistin jarrut päälle. Kyllä se tästä - häihin on vielä kuitenkin melkein kuusi viikkoa. Kyllä minä kerkiän saamaan sorjan varren ennen sitä!

Perjantaina sain kuvaajan häihin! Oikein lupaavanoloisen! Ja ainakin omasta mielestä kohtuuhintaisenkin!

Lauantaina leivoin Vadelmaunelmia, jotka sitten vein dippien, tortilla chipsien, vihanneksien ja lakujen Sarille. Siellä olikin jo melkein koko poppoo paikalla. Mä olin vähän myöhässä, sillä oltiin käyty kirppiksellä ja kierrätyskeskuksessa. Löysin hauskan 80 -lukuisen lasten seinäkellon ja MLP:n 40 sentillä!!!! Juup, takaisin Sarille. Skräpättiin ja katsottiin ihania kuninkaallisia häitä telkkarista. Aika vähän siinä sitten lopulta sai mitään aikaiseksi, kun ne häät kesti niin kauan. Mutta oli ne sen arvoiset! Aivan mielettömän ihanaa! Liikuttavaa. Kaunista. Romanttista. Mutta jotain kuitenkin ja olen siitä oikein tyytyväinen, koska ne oli vähemmän inspiroivia kuvia. Sellasia, mitkä "täytyy" tehdä. Saura oli ihanaa ja tosiaan ruoka oli ihan taivaallista. Picture 523

Siellä oli myös kissa. kitten Se oli suloinen!

Lähdin kotiin muistaakseni joskus kahden jälkeen aamuyöstä.

Sunnuntaina toivoin nukkuvani pitkään, mutten nukkunut. Koirat on niin kovia mekastamaan, enkä sitte muutenkaan malttanut. Jatkan myöhemmin. Moi!

♥ R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti