perjantai 18. kesäkuuta 2010

Tuotekuvaus


Picture 119
Originally uploaded by Pinkkisfun
Mä en kauheesti tykkää ottaa tuotekuvia. Tai siis osasta siitä tykkään, just noista eläintaustoista tykkään kovasti. Mutta se ärsyttävä säätäminen ja tylsyys...ei kiinnosta. Mies sano mulle, että täytyy olla ainakin yksi kuva, jossa tausta on valkoinen. Niin, että tuotteesta saa paremmin selvää. Tässä valkoinen tausta minun makuuni: valkoinen kissa :) (Lolita korvikset myynnissä MadeBy:ssä) Olen käyttänyt myös kuvaa vanhasta englannin lammaskoirasta :)

Näihin kuviin mieheni tokaisi, että turha tulla sitten hänelle itkemään, jos ei niitä kukaan osta. Siihen minä sitten, että ennemmin olen myymättä kuin otan tylsiä kuvia.

Jotenkin tuntuu, että mun persoonani on vahvistunut kesä aikana. Olen karsinut turhaa pois, siis entistä särmikkäämpi (hankalampi) kyllä olen, mutta jättänyt pois niitä vähemmän oleellisia. Tai jotain. Ihan sama.

Pussukoiden kuviin täytyy nyt kyllä panostaa! Mielestäni koruille on nyt kiva yhtenäinen linja, siis niille kuville. Mutta pussukat on jääneet ihan hunningolle. Jotain kivaa niihin tarvii. Suoraan sanoen mun pussukkakuvat on huonoja.
Mutta ei kauaa...

Ihana viikonloppu tiedossa!!! Huomenna koko päivä skräppäämistä hyvässä seurassa! Sunnuntaina Intialaiseen syömään (lahjakortilla) ja sitten massut pullollaan Stockalle häälahjoja miettimään! Ja aion ostaa kaukolaukaisimen kameraani, ja ehkä laukunkin. Ihanaa!

Haluaisin vielä listata lukemani blogit:
http://planetida.blogspot.com/
http://amalianaskartelut.blogspot.com/
http://www.twinkiechan.com/blog/

Kuten huomaatte, on listani pieni ja kaipaisi lisäystä. Apua?
Joitakin muita satunnaisesti silmäilen.

Hauskaa viikonloppua!

♥ R

1 kommentti: