keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

Pinkeyttä ilmassa

Hitsi, on taas vähän semmonen tuskanen olo noiden tekemisten kanssa. Haluaisin ihan hirveesti saada Pinkkis asiat järjestykseen ja toimiviksi, mutta ihan ku aika vaan katoasi jonnekkin. Sitä tapahtuu kyllä ainoastaan kotona, töissä se aika vaan leijuu ympärillä eikä liiku mihinkään. (hitto, poltin kurkkuni!)
Haluaisin kovasti saada kaikkea MadyBy:n ja Etsy:n kautta myyntiin. Nyt on ripotellen tullut tilauksia, mikä on suuri ihme, sillä mun aktiivisuuteni noiden kauppojen kanssa on ollut ihan minimalistista. Inhottaa. Haluaisin saada nyt jotain tehdyksikin.

Kyllä mä itseasiassa viikonloppuna paljon teinkin Very good weekend :) . Mutta ne oli yhtä toista juttua varten. Erään asiakkaan ystävätär oli nähnyt hänellä narupussukan ja oli siihen kovasti ihastunut. Ja pyysi sitten omalle työpaikalleen niitä näytille. Jee! Toivottavasti ne tykkää ja tilaa paljon! Laitoin kaikki uudet tekeleeni sinne, joten en saa niitä nyt minnekkään muualle myyntiin.
Joitakin uusia koruosiakin on jo postin mukana tullut, mutta niitäkään en ole ennättänyt tekemään. :( Tahtoo tehdä!

Mun laihdutusprojektissani oli tossa vähän takapakkia, tuli syötyä ihan sikana. Tai siis entisellä tapaa. Sipsejäkin söin ison pussillisen. Mutta ehkä se on ihan ok. Joskus. Ehkä siinä oli hormoneillakin osansa. Nyt on taas semmonen olo, että ehkä viikonloppuna uskaltautuisi taas vaa'alle.

Tänään jatketaan käsivartta. Kaksi viimeistä poni väritetään ja tehdään sateenkaari. Haluan siihen myös auringonsäteitä, ja ponien perään tähtiä...niin ku liikkeen merkiksi. Hankala selittää.

♥ Raisa

3 kommenttia:

  1. Mä oon lähettäny sulle aika kauan sitte tilauksen sähköpostilla, mut et oo vastannu siihen tai sit laitoin väärään osotteeseen, eli mikä siis se sun sähköposti osote on? :D

    VastaaPoista
  2. Nyt pinkkistä myynnissä myös Amaliassa!

    VastaaPoista
  3. Oops, Muffari! s.postiosoite on kittygirl75(at)jippii.fi. Mulle tulee niin paljon roskapostia, että olen saattanut sen vahingossa poistaa. Olen tosi pahoillani!

    Amalia, super hienoa!!

    VastaaPoista