maanantai 31. tammikuuta 2011

Karkkihimo.


Picture 1272
Originally uploaded by Pinkkisfun
Näiden otsikoiden keksiminen on niin hankalaa! Tulee semmonen olo, että mun tarttis yhdellä sanalla määrittää se mistä kirjoitan aj sitten pysyttävä siinä. Emmä pysty sellaseen.

Nyt mun tekee mieli karkkia. Tosi kovasti, eikä mulla ole oikein mitään herkkua. Pöh!

Päivitystä: Perjantaina poljin kampaajalle, sain entistä lyhyemmän ja oman värisen tukan. Piti ottaa kuva, mutta kun on kamerassa väärä linssi pälä pälä. Hakaniemessä kävin sitte Ekolossa tuhlaamassa rahaa, jota ei ole. Viivoaniin tuhlaamaan rahaa, jota ei ole. Ai nii, kävin Silvopleessä syömässä, rahalla jota ei ole. Oli hyvää. Mutta se on aina niin meluisa paikka. Sitte kirppiksen kautta kotiin. Löysin jonkun vähän työkalupakkia muistuttavan VR:n vanhan metallilaatikon. Se piti kovaa meteliä pyöräntarakalla. Mun mielestä se oli hauskaa. Välillä kovat äänet on hauskoja, erityisesti silloin kun Risto haukkuu. Se on niin koomista.

Sitte menin vielä nyrkkeilemään. Oli tosi ihanaa ja sen jälkeen olin niin poikki. Mulla on vieläkin oik. pohje ihan jumissa.

Lauantaina piti olla Vihreän Vekaran ympäristökerhossa retkipäivä, jota olin suunnitellut ja lasten kanssa odottanut. Mutta kukaan ei sitte tullutkaan. Kivakiva.

Ja sitte alkoikin järisyttävä riita. Hellan nupitkin sai kyytiä ja nyt niistä on yks kateissa!

Lauantai meni muuten aika pitkälti leipoessa, myyjäisiä varten tein Vadelmaunelmia ja n. 50 pikkukakkusta, tai ne pohjat. Kaikki pakkaseen odottamaan Helmihulinoita. Joitain suklaakakkusia kyllä syötiin omin voimin.

Sunnuntaina Pinjan kanssa vietiin koirat koirapuistoon. Risto jakso aikansa siellä seisoskella ja sitten siltä alko menee hermot. Se on hauska kun se alkaa vahtimaan minua ja ei päästä ketään siihen lähelle. Siis eihän se oikeasti ole hyvä juttu.

Sunnuntaina ompelin melko lailla. Laitoin pari tilausta kuntoon (Pinkkikseltä saa ihanat paketit, tai siis ne oheisjutut - kokeilkaa vaikka!) ja siivosin ja jotain.

Tänään aamulla silittelin Hyrrää ja tiesin, että tästä päivästä tulee hyvä. Jollain tapaa tämä on ainakin toistaiseksi ollut ihan hyvä päivä. Riita olis kiva saada päätökseen ja silleen, mutta ainakaan en ole vielä jäänyt auton alle ja aamulla oli ihan sika hieno taivas, josta sain inspiraation tauluun. Täytyy yrittää ylläpitää sitä!

Mä tiedän, että mulla oli jotain muutakin, jotain henkevää ja fiksua. Mutten enää muista mitä. Että silleen. Mulla on välillä ihan hyviäkin ideoita ja sitte mä unohdan ne.

Löysin uuden vegaanisen suklaan! Ihan älyttömän hyvää! Pirkka Dark Mint!!! Kokeilkaa!

♥ Raisa

Arvonta-aika päättyy tänään! Te, jotka ette ole vielä osallistuneet niin osallistukaa ihmeessä!

j.k Karkit on ihania!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti