torstai 27. tammikuuta 2011

Väsyväsyväsy ja värikkäitä karkkeja


Mulla on nyt vähän väsyneitä nää mun kuvat, mutta kun ei oo oikein mitään kuvattavaa, tai kun kamera on aktiivikäytössä sillä mun miehellä ja mä oon iltasin niin väsynyt ja seli seli.
Oon ollut tosi väsynyt tällä ja viime viikolla, johtunee lääkkeistä. Huomenna tulee kaks viikkoa täyteen tolla uudella lääkkeellä. On ihanaa päästä eroon siitä aiemmasta! Mutta jos lääkkeen takia tarviin enemmän kuin 7-8 tuntia unta on sekin kyllä ihan syvältä. Ei mulla ole aikaa nukkua ylimääräistä!
Iltasin en jaksa muuta kuin syödä ja nuokkua jonkun elokuvan ääressä. Tosi ärsyttävää, kun olis niin pirusti kaikkea hommaa ennen ens viikonloppua. Tässä listaa: pitää leipoa ja kokata perjantain "uuden vuoden juhlia" varten, ja kehittää jotain sälää koristeeksi, lauantaina on se meidän hääpäivä ja siihen mennessä pitää saada ne tyynyt valmiiks silleen ettei puoliso ole näkemässä, sunnuntaina on ne myyjäiset joihin pitää leipoa, leipoa, leipoa, ommella pussukoita ja pantoja.
Töissäkin pitäis käydä, nyrkkeilemässä, sitten olis nyt lauantaina Vihreä Vekara (lapsia on tullut lisää ja nyt siinä on jotain mieltäkin!), mennään kauppaan tekemään eko-ostoksia ja sitte vähän kokataan.

Ostin Behnforsilta (vai mikä se nyt olikaan siellä aikatalossa?) ton karkin minkä skannasin teille. Melko onnettoman näköinen, tehty just niistä aineksista mistä diinä dokkarissa "varoiteltiin" ja sellasen jenkkiläisen hirviöfirman tuote, kalliskin vielä, kun sen joutuu erikoisliikkeestä hakemaan. Mutta kun se on livenä niiiiiiiin ihanan kaunis! Ei voi muuta kuin ihailla niitä kirkkaita värejä! Ja sitten ne on pakko syödä. Atsovärit kunniaan!

Mä teen joskus lähiaikoina Inspiraatio -postauksen!

 Mut nyt mun täytyy mennä!

♥ Raisa

3 kommenttia:

  1. Ei mulla mitään asiaa/lisättävää tuohon ole, tulin vaan sanoo "Hei" kun tulit mieleen tossa yksi päivä kun näin yhden naisen ostavan Kirjatorilla sun kirjan!:)

    Varmaan aika hieno tunne muuten nähdä kaupoissa oma kirja ja vielä kun näkee jonkun ostavan sen? Vai ootko jo "tottunut" siihen?:D

    VastaaPoista
  2. Kirsikan ja vadelman makuiset Twizzlersit on ihan parhaita!

    VastaaPoista
  3. Oman kirjan, ja sen kannessa oman kuvan näkeminen on edelleen tosi hienoo! Mutta jotenkin se kuva on niin hieno, eikä näytä multa niin siihen suhtautuu silleen objektiivisesti. En ole nähnyt kun joku ostais sitä kirjaa, siis silleen sivusta (Ekolossa olin joskus markkinoimassa kirjaa ja sillon näin kun niitä ostettiin, mutta se on eri asia), mutta joskus joku tuntematon on ottanut yhteyttä ja kertonut omistavansa mun kirjan, ja joku on jopa kehunut sen olevan suosikkikirjansa ja se kyllä on järisyttävän hienoa! En missään nimessä ole tottunut tälläisiin asioihin! Innolla odotan seuraavan kirjan tuomaa uutta pyöritystä!

    Kiitos ja Hei itsellesikin! Onnea uuden kodin kanssa!!!

    ♥ Raisa

    VastaaPoista