keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Minä täällä taas hei!

Eilen katsoin kirjastosta lainaamani elokuvan Amelie. Olen aina ajatellut, että inhoaisin sitä elokuvaa. En osaa oikeastaan sanoa, että miks. Mutta se oli ihana. Välillä se saattoi vähän olla ärsyttävä, mutta ei oikeastaan. Ehkä jos se olis jatkunut vielä vähän pidempään, tai jotain. Nukahdin kyllä kolme lyhyttä kertaa sitä katsoessa, mut se johtui siitä että olin ihan tajuttoman väsynyt. Sen takia oikeastaan katsoinkin elokuvan jonkun järkevämmän tekemisen sijaan. Melatoniinista huolimatta nukun välillä huonosti, tai unen saanti on haastavaa tai jotain. Amelie oli siis ihana. Inspiroiva. Siitä tuli hyvälle tuulelle. Hassu juttu...siinä oli semmonen kissa matto ja mulle tuli siitä olo, että sinkkuna olis kivaa. Mutta silloin pitäis myös olla lapseton. Että silleen. Hitsi, mun elämässä on semmonen tosi hankala ihminen, tai meidän suhde on tosi haastava...argh! Emmä osaa/halua siitä nyt puhua...mut se siis ärsyttää mua ihan älyttömästi. Mutta enköhän mä pian saa senkin suhteen kuntoon, kun keksin itselleni parempaa tekemistä... Puputytön juhlakirjaa olen saanut ihan himpun verran järjestettyä, saanut apua sponsoreiden hankinnassa ja jonkinlaista rakennetta työstänyt. Huh ja puh kun siinä tulee olemaan hommaa, että saa väittää sitä valmiiksi. Luen tällä hetkellä kirjoja nimeltä: Minua ei omista kukaan ja sit se toinen oli joku Amerikkalainen askartelubisnes kirja. Sitä bisnes kirjaa lukiessa mulle tuli tänään semmonen ihmeellinen olo, että mä pystyisin kyllä Pinkkiksellä elättämään itseni, jos mulla olis oikeanlainen verkosto ja tarpeeksi monta lusikkaa hyvissä sopissa. Uskotteko? Mä vahvasti uskon siihen, että mulla on tarpeeksi ihanat tuotteet, mutta se että miten mä saan tiedon nistä kaikille kiinnostuneille ja vielä oikean paikan niiden myymiseen...Apua! Hain ruokatunnilla häälahjan Chrisille. Meillä kun se eka hääpäivä lähestyy. Vien sen Sassoon syömään, koira/lapsenvahti on hommattu. Lisäksi olen tehnyt sille batman tyynyliinan, robottikoristetyynyn (vähän epäonnistu, mut ihan sama) ja sit teen päälliset pariin muuhun koristetyynyyn. Robottia lukuunottamatta kaikki sellaisia mitä se on pyytänyt. Gotta go! ♥ Raisa Muistakaa osallistua arvontaan!!! Vielä pari päivää aikaa!

1 kommentti:

  1. Oh-hoh! Kylläpä kaikki tuli putkeen! Siis ilman mitään välejä. Pöh!

    VastaaPoista