tiistai 4. tammikuuta 2011

Linnut


Awesome fleamarket find
Originally uploaded by Pinkkisfun
Taisin tästä ehkä jo eilen mainita? Hienoista laulavista linnuista, jotka bongasin (!) Hesyn kirppikseltä. Tässä niistä kuva, valitettavasti en saa ääntä ja liikettä välitettyä teille. Mutta uskokaa pois - tosi hieno. Linnut saa laulamaan jotain biisiä duettona tai sitten tekemään sellasta lintuääntä. Tsirp tsirp. Ja ne aukoo nokkiaan ja vähän heiluu. Ihan superhieno löytö!
Samalla reissulla löysin myös nämä Picture 096
Annoin C:lle ton pullonavaaja linnun, vaikkei se sellaista tarvitsiskaan.
Kirppiksillä on niin ihana kierrellä! Ulkomailla jos sattuu löytämään kirpputorin niin se on usein reissun kohokohtia. Ja sitten siinä on vielä se ekologinen puolikin!
Kirppikseltä on myös tämä tuunaamani hyllykin, ostin sen käsittelemättömänä, kolmella eurolla Picture 099
Vähän maalia pintaan ja pari rimpsua niin se on ihan minun oloiseni :)
Ai nii, vielä semmonen juttu, kun mulla on pitkään ollut hauskaa kalakangasta, tarkoituksena tehdä siitä hame. Jossain kohti sitten tajusin, etten saa vaatteita aikaseksi. Piste. Mutta sitten muistin Planet Idan ja tiesin, että Ofeliassa tultais tapaamaan. Sovin sitten Idan kanssa, että hän tekee haluamani hameen ennen pitkää Aasian reissuaan http://pakoonpakkasta.blogspot.com/ ja nyt Ida ilmoitti hameen olevan valmis ja postitusta vailla minun päälläni! Ihanaa!!!! Innolla odotan! Se on kyllä aika kesäinen, etten pääse sillä vielä hurmaamaan ihmisiä, mutta kotona voin se päällä pyöriä.

Miksei kukaan ole intoa piukassa mun arvonnasta??! Pöljät! ;)

♥ Raisa

Ai nii, Chris on tehnyt Pinkkikselle Dawanda kaupan, tai jotain. Mä en kyllä yhtään jaksais noita nettikauppoja, siinä on niin iso työ. Mutta onneks C tekee suuren osan siitä hommasta! Ja mä saan ommella ja liimailla jne.

Nii, koiranpantojakin pitäis kait tehdä.

Moikkis.

2 kommenttia:

  1. Ihanan värinen toi hylly ja hassut noi koristeet siinä! ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Olen kovin tyytyväinen pieneen hyllyyni :)

    VastaaPoista