tiistai 22. maaliskuuta 2011

Askartelun Iloa

Kuten jo edellisessä postauksessa kerroin, olen taas ihan hurahtanut askarteluun. Siis tämä eroaa muista tekemisistäni siinä, ettei näillä projekteilla ole mitään tekoa Pinkkiksen kanssa. Siis ne ei ole tulossa myyntiin tai mitään sellaista kaupallista. Ja se on aika vapauttavaa. Vähän kyllä pelottaa, että kuinka paljon rompetta jää sitten pyörimään keskeneräisenä ympäri huushollia, kun mulla on "vähän" taipumusta sellaseen.

Olen ilmoittanut halukkuudestani osallistus Vuoden Askartelija -kisaan, voin hyödyntää ainakin osaa tekeleistäni siinä projektissa. Hyvä hyvä! Tuottavuus kunniaan!

Mulla on tosi kova ikävä Japaniin.

Eilen leikkasin Bambin tukan! Vitsi, kun mulla ei ole kuvaa siitä! No, kohta sitten. Haluan pyyhkästä pölyt nukkekodistani ja vähän järkätä sitä uuteen uskoon, paremmin Bambille sopivaksi. Ja sitten otan kuvia!! Tässä vanhoja kuvia nukkekodista.
dollhouse kitchen
dollhouse candy store
fridge

Kattokaa, kuin hienon kuvan otin appelsiinisaippuasta joskus silloin aikoinaan kun niitä tein :)
ilovelucy

Askartelukuvia ei sitte ollutkaan :)

Ei sitte varmaan muuta. tai siis varmasti oli jotain asiaakin, mutta mä unohdin. Mulla on vähän semmonen olo. Pitäis varmaan tehdä jotain listoja...

Heippa!

♥ Raisa
Nii, te, jotka ette ole vielä laittaneet s.postiosoitettanne ja kuiteskin haluaisitte liittyä Pinkkiksen s.postilistalle ja osallistua lahjakortin arvontaan, niin jättäkää kommentti -toiminnolla s.postiosoitteenne! Vielä reilu viikko aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti