torstai 31. maaliskuuta 2011

Nyrkkeilyä

punch

Mä olen pohjimmiltani todella epäliikunnallinen, tai siis uh...kaukana siitä perusliikkujasta, joka innolla harrastaa ja kokeilee uusia lajeja. Mä en pidä liikunnasta, en oikeestaan osaa edes sanoo, että miksi en. Rakenteeltani sopisin kyllä liikunta-ihmiseksi.

Mä olen aikanani harrastanut lumilautailua ja ratsastusta, niistä molemmista tykännyt tosi paljon, mutta sitte vaan kyllästynyt ja ton ratsastuksen kanssa tuli sit kans muita syitä, joista ei sen enempää näin julkisesti :) Kävin kyllä aivan ihanalla tallilla, jossa ihania ihmisiä ja hevosia, joista pidettiin hyvää huolta. Kuntosalilla jaksoin joskus parikymppisenä käydä muutaman kuukauden, mutta se oli aivan liian tylsää. Ja tylsyys on se mitä mä en kestä. Tai yks niistä asioista.
Juossutkin olen, ja varmaan sitä jatkan kunhan saan itseäni niskasta kiinni ;)

Viime kesänä sitten menin fysioterapeutille lääkärin lähetteellä, kun mulla oli jatkuvasti pää kipeenä. Se f.terapeutti sitte suositteli mulle joko kuntosalia (ei kiitos!) tai kuntonyrkkeilyä...minä valitsin kuntonyrkkeilyn. Enkä päivääkään ole katunut, niitä super kipeitä, lihaksiin sattuu niin perkeleesti -päiviä lukuunottamatta. Mutta nekin on kyllä oikeesti aika nautinnollisia.

Mun mies on ihan ihmeissään, kun mä olen tosta niin innoissani. Ei kuulemma ole yhtään mun tyylistä. Eikä se olekkaan, ainakaan ne lihasharjoitteet, kun olen niin heikkolihaksinen rääpäle ja ehdottomasti joka ikisen tunnin onnettomin kaikissa kordinaatiota vaativissa jutuissa. Mutta se lyöminen ja potkiminen! Niin nautinnollista! Siinä pystyy hetkeksi unohtamaan itsensä ja sen, kuinka hölmöltä näyttää. Ja aivan varmasti näytän super hölmöltä isoissa punaisissa hanskoissani, hassuissa t-paidoissa, hikisenä ja totisena. Mutta mä en välitä!!! Aina kun saa iskun/potkun osumaan tulee niin hieno ja voimakas olo. Ja sitten ope, jumalaisen kaunisvartaloinen atleetti, laittaakin meidät punnertamaan tai tekemään vatsoja, enkä mä tunne itseäni enää yhtään hienoksi tai voimakkaaksi :(

Tänään syömään (nepalilaista) ja sitten leffaan (Black Swan) Satun kanssa ♥!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti