maanantai 11. huhtikuuta 2011

Hauska viikonloppu!

Heipp-o!

Mulla oli tosi hieno viikonloppu! Perjantaina kävin ammatinvalintapsykologilla :) Lamppu syttyi! (Oli muuten tosi nätti tyttö, jolla oli tosi paljon koruja ja tosi valkoset hampaat - hassu huomio). Se oli siis oikein hyödyllistä :)

Muutoin olen ollut ahkera ompelemaan, sain pari tilaustyötä tehtyä, Animalian uudet pussukat ja pari "vanhaa", sekä yhden "kosiskelu" jutunkin tehtyä. Saa nähdä johtaako se mihinkään...

Mutta mikä taas oli erityisen hauskaa...(vähän nolottaa kertoa) Mä löysin Bambista uuden toiminnon. Niitä nukkeja on sellasia, jotka tuijottaa suoraan eteensä ja sitte sellasia, jotka katsoo kauniisti sivulle, näin minä siis luulin. Mä olisin halunnut sellasen sivulle katsovan, mutta kun piti saada punatukkainen. Kysyin myyjältä, että kääntyykö sen silmät, ei kuulemma käänny. Mutta lauantai iltana, kun olin paljon Bambia kuvannut ja kaikkea siinä häärännyt, niin vedin siitä narusta, millä sen silmät saa kiinni (kun se oli kerta menossa nukkumaan...) mutta se naksahti ja sen silmien väri ja asento muuttu!!! Eli se katsoo sekä sivulle että eteensä. Sitte kun sitä vielä kokeilin, niin sen silmien väri muuttu taas ja se katto toiseen suuntaan!! Ihmeellistä!

Laitan pikapuoliin kuvia uusitusta herkkukaupasta ja ehkä meidän minivessastakin, kun laitettiin sinne uusi peilikaappi. Siis ihan oikeiden ihmisten vessasta kyse.

Tänään tulin pyörällä töihin, jouduin kahteen otteeseen kääntyy takaisin, kun oli tie veden peitossa. Lopulta tulin radanvartta, ja pääsin yllättävän nopeasti perille! Hauskaa, reittikin oli paljon kivempi kuin se, mitä olen talvella käyttänyt. Metro lehdessä oli lukijan ottama kuva yhdestä toisesta kohdasta sitä mun aiemmin yrittämääni reittiä, siitä kun joella ja tiellä ei ollut mitään eroa, paitsi aita siinä välissä. Eli en olis kuitenkaan päässyt perille asti.

Töissä mua odotti niin ihana sähköposti, ettette ikinä usko! Jouduin silmiä räpytteleen, etten olis jäänyt kiinni työpaikalla tunteilusta. Todella ihana alku viikolle. Ja sitten kun tietää, että viikko loppuu Ruotsissa, sormet liimassa ja paperihaavoilla (oikeesti en kyllä muista ikinä saaneeni skräppäämisestä paperihaavoja), niin hyvin menee! Kiitos sinulle, ihanan kirjeen lähettäjälle. Olet ihana ♥

♥ Raisa

3 kommenttia:

  1. hei! Mistä sie sait sen Blythen? Japanista joo ilmeisesti, mutta tiedätkö yhtään nettikauppaa, joka toimittaisi tännekin? kun ei taida japaninmatkaa olla tulossa ihan lähitulevaisuudessa... Oliko se kamalan kallis?
    ja toisekseen, mistä sie saat kaikkia nuita ihania pikkuasioita sen blythen taloon? miekii tahdon!
    tosin ehkä jollakin halvemmalla nukkeversiolla...mutta silti.

    VastaaPoista
  2. Moikka Ava!
    Kiitos kommentistasi! Joo, Bambi on Japanista. Valitettavasti mun Blythe tietämys on vielä (alleviivaisin jos osaisin!) lapsen kengissä, etten osaa sanoa mistä niitä vois tilata. Bambi maksoi n. 100 euroa. Ja on osoittautunut joka ikisen euron arvoiseksi. Se on niin ihana!
    Pikkuasioita olen kerännyt koko ikäni, mutta kaikista hienoimmat on nekin Japanista :)
    Mulla on ollut tarkoitus laittaa blogin kautta jotain ekstroja myyntiin, eli joitain astioita ja muita pikkuisia mitä en itse tarvii. Olisitko kiinnostunut? Mulla ei ole tarkoitus tehdä erityisesti voittoa niillä, kunhan saisin ne hyvään kotiin :)
    Mä vertaisin tota nukkekotia vähän puutarhurointiin, todella rahoittavaa ja antoisaa.

    ♥ Raisa

    VastaaPoista
  3. Oisin kiinnostunut! Olen kattellut joo Japanilaisista blogeista että sieltä sitä söpöä pikkukrääsää näyttää saavan. ^^

    VastaaPoista