torstai 14. huhtikuuta 2011

Pientä sälää!

Mulla ei ole nyt kuvia, kun en kehtaa ottaa niitä kun kaikki on niin kamalan sekaisin. Aina käy niin, että kun johonkin hurahtaa ihan totaalisesti, niin kaikki muu tuppaa jäämään...Tämä varsinkin näkyy Tehtaalla, kun innoissani pengon vanhoja juttuja uusiin projekteihin. Tuottaa suurta tyydytystä käyttää varastoja pois! On ihanaa penkoa kankaita, nappeja, nauhoja ja jopa skräppikamoja ja löytää niistä aineksia Bambin vaatteisiin tai koruihin! Kaikki helmetkin mitä oon haalinut pääsee nyt uuteen käyttöön!
Illalla menen nukkumaan malttamattomana odottaen huomista! Eilenkin jouduin vielä sytyttämään valot ja kaivamaan esille paperia ja kynän, kun tuli hieno paitaidea mieleen. Tällästä elämän pitäis olla! Ei ehkä aina, mutta ajoittain. Usein.

Eilen tein ihan superhyvää salaattia. Pohjana käytin reFresh kirjan California Saladia, mutta muutin sitä aika lailla. Chris sanoi, että on ehkä parasta salaattia mitä hän on koskaan syönyt, mutta sanotaanko, että jos salaatissa on mm. savutofua, avocadoa, paahdettuja pecan pähkinöitä, niin kyllä sen on oltavakin herkullista! Ja niin se olikin! Kyllä mä oon hyvä!

Mä oon ihan kokopäivän tätä kirjottanut, sana kerrallaan, joten mulla on ihan sekasin koko postaus.

Olen saanut tuttujen lapsilta haalittua vähän Bratzien vaatteita! Bambille siis tietty!

Ette arvaa miten ihanalta tuntuu, kun niin moni on ilmaissut kiinnostustaan tohon nukkekotitouhuun! Mä yritän tänään vielä saada jotain myytäviä juttuja katottua. Kokoluokasta vielä, nää mun jutut on enemmänkin Barbien kuin perinteisen nukkekodin kokoa. Eli se Lunby (??) on näihin mun juttuihin liian pieni. Ettäs tiiätte.

Ja mä laitan niitä juttuja tänne blogiin, kun en usko että Madebyn kautta saa myydä muuta kuin itsetehtyä tai vintagea. Se menee sitte vähän ikävästi niin, että heti ei näy jos joku on tarjoutunut ostamaan jonkun, vaan useampi voi olla ostamassa samaa, mutta se joka ensimmäisenä on ilmaissut kiinnostuksensa saa sen setin sitte ostaa. Mutta yritän mahd. pikaisesti sitte ilmottaa, että se on mennyt.
Huonekaluja mulla ei ole, eli kaikki on pientä tilpehööriä.

Anteeks tän päivän postaus. Sekava ja kuvaton. Kiireinen päivä. Ai nii, kerroinko jo että eilen tein yhden hameen. En ottanut kuvaa. Vähän siinä mokasin, kun en malttanut välillä sovittaa sitä Bambille ja tuli liian iso, jouduin sitte pujottaa kumpparin, että sain istuvan. PAljon kaikkea kivaa. Semmonen hykerteleväinen olo, vähän ylikierroksilla käyn. Se on ihanaa ♥

Kaikkea ihanaa myös teille!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti