keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Tiistaista.

PAhus! Eilen ei ennätetty oikeen muuta, kuin käydä Kampin matkahuollosta hakemassa Pinpula uusi pyörä. Se oli kyllä hieno! Kunpa vaan sitä ei varastettais!

Kotona oli vähän jotain yritystä Bambin uudeksi hameeksi, mä itse asiassa yhden hauskan hameen tein, mutta se oli aivan liian paksusta materiaalista, niin ei oikein istu. Mutta nyt osaan sellasenkin tehdä, ja jatkossa tiedä tarkemmin katsoa kankaan (tässä tapauksessä käärmeenihoa imitoivaa muovia) paksuuden. Sitte vähän yritin tehdä balleriinan röyhelöä, mutta siihen jäin jumiin, kun piti mennä kattomaan leffaa (TAAS!). Ja siitä jäikin sitte vähän paha maku suuhun. Mutta intoa on vielä paljon jäljellä, että uskon siitä yli pääseväni ihan pikaisesti. Mulla nimittäin turhan usein kaatuu epäonnistumisiin mun projektit, kun en millään meinaa päästä niistä yli. Pöhkö.

Virosta ja Vantaalta saa aivan ihania sipsejä, chili & lime makuisia. Niitä Chris oli ostanut ja sen takia mä halusin leffankin katsoa. Että voi syödä sipsejä. Mulla ei ole minkäälaista itsehillintää mitä sipsien suhteen tulee. Mut mitä sitte? Välillä täytyy elää ihan hillittömästi! (mua aina naurattaa mun hurjuus, tai siis sen totaalinen puute, olen kuitenkin ollut teini-ikäinen helvetistä, kaikenmaailman kokeiluineni ja muine sekoiluneini ja sitten musta tulikin tämmönen kissanpentu.

Täytyy mennä. Tässä kuvia siitä meidän (minun) hauskasta veskistä.
bathroom1

Peilikaappi on joskus aikanaan ostettu siitä liikkeestä mikä myy Alessia, mutta muistaakseni ne myi siihen aikaan myös muuta kuin Alessia, tai sitten siinä ihan hollilla on ollut joku vastaava liike. Se on ihana joka
tapauksessa.
bathroom5

bathroom4

Tässä vielä hassu yksityiskohta :)
bathroom2

Meinaankohan tänään lintsata nyrkkeilystä sen varjolla, että kunto ei vielä kestä pyöräilyä ja nyrkkeilyä samana päivänä. Oikeesti siis haluan ommella. Nukenjuttuja ja Pinkkistä.

Ai nii!!! Megajuttu! Eräs suosikkikaupoistani on kiinnostunut tekemään kanssani yhteistyötä!!! Wohoo! Siitä lisää, sitten kun ollaan sovittu jotain!

Ja sitte vielä, eräs ihastuttava lukija on omaan blogiinsa tehnyt niin ihanan postauksen, että ihan pyörryttää!
Ihanaa suitsutusta! ♥

Moikkis!

♥ Raisa

2 kommenttia:

  1. Aivan huikea vessa! Mahtavia yksityiskohtia!

    Mua alkoi naurattaa tuo sun "hurjuus" mm. noiden sipsien syömisten suhteen. Tuli heti semmoi olo että hahaa, enpäs olekaan ainoa jolta menee täysi kontrolli sipsien natustelun suhteen! ;D

    VastaaPoista
  2. Kiitos!
    Joo, sipsit on vaarallisia! Ja mäki olen tunnetusti kova leipomaan makeita juttuja, mutta sipsit on kuitenkin ne, joista multa lähtee mopo totaalisesti lapasista.

    VastaaPoista