maanantai 18. kesäkuuta 2012

Kipeenä taas

                                          Mitä ihmettä muovinen hai ja yks pikku poni tekee mun yöpöydällä?
                                           Paistettuja soijamedaljonkeja ja riisikakku seitan koristeilla
                                           Vähän iljettävän näköinen riisikakku kasviskaviaarisalaatilla ja villivihanneksilla
                                          Animalia PKS piknik Alppipuistossa
                                           Pelleilevä Pinja ja super cool Lassi lintsillä.

Chris on ollut pitkään kipeenä ja mä myhäilin, kun se ei tarttunut minuun. Kunnes menin sitten meidän piknikillä ryypiskelemään ja se ihan varmasti heikensi mun vastustuskykyä ja niin mä sunnuntaiaamusta olen ollut ärsyttävän kipeenä. Mälsää.
Lauantaina vein lapset lintsille, kun kerta oli siihen varaa. On oikeesti ihan hirveetä miten kallista se on. Yks ranneke 37 euroo! Itelle ostin vaan kaksi laitelippua, nekin 6,50 kpl! Ja sit popcornit ja juotavat...uh...mut en yhtään siitä marmattanut. Muutenhan se olis mennyt ihan plörinäksi koko päivä. Kiltisti vaan maksoin. Sunnuntai meni vaan nukkuessa. Kurkku oli tosi kipee. Tänään on yläkropassa lihakset kipeenä. Olen pitkästä aikaan koneella, maksoin laskut mitkä satuin löytämään (jossain on kyllä ihan varmasti hammaslääkärilasku maksamattomana), lyhensin äidiltä otettua lainaa ja maksoin joustoluottoni pois!!!! Nyt ei ole mitään muuta lainaa kuin asuntoon liittyvät, äidiltä ja pankista. En olis kyllä uskonut, että saan ne näin hyvin hoidettua. Pahus soikoon, pitää kyllä vielä tehdä pari lahjoitusta luottokortilla, aasian karhuille ja sille pupuryhmälle jenkeissä. Viipurin Koirat hoituu onneks ihan pankkitililtä. Olen saanut myös Amerikan matkan kokonaisuudessaan säästettyä, jätin sitte kuitenkin aika pienen shoppailubudjetin - saa nähdä meinaanko vielä vähän sitä kartuttaa.
Harmittaa kun ei ole voimia yhtään mihinkään. Mutta tämä on jo hyvä merkki, että alkaa olemaan hinku tehdä jotain. Oikeesti, vihaan joutenoloa. Makoilua. Lukeminen on kivaa, mutta palkintona kovasta touhuilusta. Ei päivän ainoana tekemisenä. Tällä hetkellä luen Truman Capoten Kesän taittuessa -kirjaa. Se on vähän ärsyttävästi kirjoitettu. Sellasta hitaasti etenevää, tosi koristeellista tekstiä. Plääh. Mutta ei kai sovi näin julkisesti parjata niinkin arvostettua kirjailijaa, siinähän vaan itsestään antaa hölmön kuvan...
Eipä kait muuta, mulla on vähän huono asento, joten jotain. Kävin muuten viikko sitten katsomassa kaverin uuni tuoretta vauvaa - aika huikeeta. Vauvat on niin pieniä.

<3 Raisa

1 kommentti:

  1. Moro Pinkkis! Ei se riisikakku oo ilettävän näkönen.

    Mun blogi muutti, koska aloin kirjotteleen englanniksi. Jotkut ulkom. kaverit ei tykänneet Suomi-versiosta ;)

    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    Postaa taas nukkeja :D

    VastaaPoista