tiistai 31. elokuuta 2010

Viikonloppu


After
Originally uploaded by Pinkkisfun
Mulla oli siis tosi hieno viikonloppu. Sunnuntaina ennen klo 12 oltiin Pinjan kanssa leivottu sipulisämpylöitä (minä), välipalakeksejä (pinja), tehty pizzaa (pohja pinja, tom.kastike ja pesto minä, juustokastike Chris) ja päivällistä varten seitan ribsejä uunitettu ja marinoitu (mä). Eikö olla täydellinen perhe?

Mä en häitä varten värjänny ainoastaan yläpäätä, vaan myös ton alakerran mätsäämään yläkertaa. Sain värin polttarilahjaksi. Nyt mä en voi varata aikaa tyttöjenlääkäriltä, kun en kehtaa näyttäytyä "aitona" punapäänä. Uimahallissakin oli vähän kuumottavaa. Mut mitä sitte. Kyllä ne muutenkin tuijottaa vaaleanpunatukkaisia tyttöjä joilla on poneja aina matkassa.

Ai nii, viikonloppuun. Käytiin (vitsi kun en muista yhtään, et mitä oon jo kirjoittanut ja mitä en, kun mä niin usein ajattelen sitä, et mitä voisin kirjoittaa sit ku oon koneella) Järvenpäässä hakemassa Lassille vaatteita ja viemässä koruja Fankadelik -liikettä varten isälle. Samalla lahjottiin vanhuksia Pinjan kekseillä. Mä ite söin niitä taas ihan överit. Mulla usein viikonloppuisin karkaa mopo käsistä syömisten suhteen ja erityisesti jos on juoksut. Ja nyt mulla oli ihan oikeat juoksut, taitaa olla aika vaihtaa kierukka. Mut ku en halua uutta, haluan putket poikki. Chrisiltä. En tiedä. Haluan lakua. Sen tiedän.

Perjantaina melkein tipuin hevon selästä, kun se kompuroi niin pahasti. Ei sit käynyt kuinkaan. Vuokrattiin lauantaina "Where the wild things are" ja "beautiful bones". Molemmat oli ihan hyviä.

Sain ommeltua jonkun verran, nyt pitäis alkaa tosissaan työstää sitä Ökömökön pakettia. Onneks mulla on tehtynä jotain, että saan ekan paketin piakkoin matkaan! Ens ma pidän palkattoman vapaan, et kerkiän paremmin ompelee. Vetskareita täytyy myös tilata.

Ja hitto! Ne mun ketjut on ilmeisesti kadonneet :( Siinä oli yli satasella ketjuja. Nyt mun täytyy tilata/maksaa ne uudestaan. Pöh! No, rahaa se vaan on.

Vitsi kun pitäis ottaa kuvia niistä kirppislöydöistä ja sit kans Tukholman aarteista. Mut en mä kuitenkaan jaksa niitä kerätä kasaan ja kuvata. Pöh ja pöh!

Mä meen nyt. (ostaa lakua)

R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti