keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Shoppailua


Picture 927
Originally uploaded by Pinkkisfun
Kesäloma meni aika iloisen shoppailun merkeissä. Ei siinä, että mulla olis ollut siihen varaa, mutta välillä on hyvä elää yli varojensa. Eikös vaan?

Nää kaikki tarttu eräältä fysioterapiakäynniltä matkaan. Ei siis sieltä terapiasta, mutta kun siellä keskustassa olin nii samallahan siinä sitte ostaa kaikkea tarpeellista. Ja tarpeetonta.

Keltaset sukkahousut on ainakin mun jalassa aivan kauhean näköiset. Mutta oranssit ja vihreät kalsarit tosi hienot. Ainakin mun mielestä :) Kuvan oikeassa alanurkassa oleva Wellness Journal on mun uus paras kaveri. Siinä on omat osiot liikunnalle, syömiselle, tavoitteilla jne. Ja sit siihen sai laittaa omia juttuja kans. Täytän sitä melko tunnollisesti päivittäin. Joskus iltasin niin väsynyt, ettei jaksa. Ruokia en tällä viikolla laita ollenkaan, mutta ens viikolla taas. (yritän opetella syömään vahtimatta).
Teetä olen ostanut kesällä todella paljon. Mutta juon sitä myös huisisti. Et se on ok.
Kuvassa näkyvät marjapuuronpunaiset verkkosukat hajos ennen kun pääsin niiden kanssa edes ulos asti. Samperin koirat riehu ja toinen hampailla tai kynsillä repäs niihin iloisen reiän.

Kuivasin päärynöitä ja nyt olen niihin kovin ihastunut. ♥ Saatiin kuivuri häälahjaks ja se on niin kätevä. Chrisille kuivaan banaaneita! ja pupuille omenoita. Pinjalle kans. Mut Pinjan omenoihin olen laittanut vaniljaa tai kanelia.

Kirppiksiäkin kierrettiin kesän aikona melko ahkeraan. jotain oon kai niistä jo postannutkin. Tässä vaatteita. Picture 925
Mulla on yks oikein tyylikäs kuva itsestäni oikein tyylikkäässä Uffin lastenosastolta ostetussa sinisessä dinosaurusmekossa ja paksuissa vaaleanpunaisissa sydämellisissä lasten kalsareissa, mutta en saa sitä millään tänne postattua, kun se kuva on Shutterfly -albumissa ja se on kaikenpuolin hankala paikka. Mutta se on semmonen loisto-otos jos pitäisin tyyliblogia ;) Välillä sitä itekkin miettii, ett onks tää nyt ihan ok. Ja sit päättää, et kyl sen nyt vaan on oltava.

Eilen olin ekaa kertaa kuntonyrkkeilyssä! Oli ihan superkivaa!!! Ja niin raskasta! Muiden tehdessä punnerruksia ja muita lihaksia vaativia rutistuksia minä kiemurtelin maassa, kuolasin ja kikatin. Mutta kun ei pysty ni sillon ei pysty.

Olen keksinyt itselleni ihanan liikkumisohjelman! Minulla! on liikkumisohjelma!

♥ Mahtava Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti