perjantai 24. syyskuuta 2010

helou

hengissä ollaan! Toimisto on muuttanut loistopaikalle kurviin, koneet saatiin tänään käyttöön. Lähistöllä on vegaaninen ravintola, Punnitse & Säästä, Asoka, Vegemesta ja Fidan iso kirppis. Mitäs siihen sanotte?! Loistokasta!

Mä kerron myöhemmin lisää.

Aion kertoa siis toimistosta, uusista poneista, eläinlääkärikäynnistä ja meidän uudesta perheenjäsenestä!! Meille tuli super kiukkunen tyttöpupu!! Iso kääpiöluppa.:D

Ja sitte haluan kertoa eilisestä leffasta. Leffa-arvostelu siks, että mä oon siinä hyvä. Katottiin Greenberg. Todella erilainen elokuva. Erilainen siks, että se oli tosi kökkö, tai siis ne hahmot oli kökköjä. Ilman, että se olis ollut sen leffan pointti. Siis ne hahmot oli ihan kuin oikeita ihmisiä, jotka on aina välillä kökköjä. Sanoo vähän hassuja asioita jne. Kannattaa katsoa ihan ton erilaisuuden takia.

Yritän nyt syömisissä (jotka on siis olleet ihan päin helvettiä) keskittyä syömiseen, enkä yhtään sen välttelyyn. Mulla karkaa mopo harva se päivä käsistä ja silloin syön tauotta niin kauan kunnes täytyy jonnekki lähteä. Ja kaikki varmaan tietää kuinka kurjaa on vaikka juosta ähkyllä vatsalla. Ratsastuksesta ja kuntorääkkinyrkkeilystä puhumattakaan. Nyt mä syön just niin paljon kun mieli tekee, mutta koitan siinä valintatilanteessa tehdä ne ratkaisut ja annan liikunnan pitää kropan kuosissa. Katotaan mitä tästä tulee. Ja yritän päästä järkyttävästä itsevihasta, joka seuraa noita syöpöttelyitä.

Olen ihana ja kaunis!

♥ R
jk. ja vähän hullu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti