keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Keskiviikko 8.9.2010

Juup, syön, työkavereita ilahduttaakseni, kaali-papukeittoa. Tein sen tossa yhtenä yliaktiivisena yönä. Chris oli aamulla ihan kauhuissaan, että mitä ryssäkeittoa mä olen oikein keitellyt. Oikeesti se on kyllä ihan hyvää. Tykkään viikonloppuisin tehdä keittoja pakkaseen, että viikolla voin nopeasti ottaa jotain töihin mukaan.

Paljon on jutut pyörinyt meikäläisellä ton kuntoilun/syömisen/painon ympärillä. Vähän ärsyttää jo. Mikään ei ole mitään, kun se on vaan sidoksissa painoon. Ja makkaroihin. Minä vaan haluan elää terveenä ja pitkään. (tähän pienellä teksillä - ja ihan vitun laihana)

Lauantaina poljettiin sinne Järvenpäähän! Oikeesti ei ollut edes paha, pitkästyttävä vaan. Osittain oli kyllä kivaa, kun oli niin hienoja taloja matkan varrella. Ja sitten innostuin ajatuksesta itseni palkitsemisesta. Eli meillä oli leffa, Estrellan Herkku -sipsejä, dippiä ja vanilja kokaa palkkiona suuresta polku-urakasta. Se autto eteenpäin. :)

Ne markkinat oli vähän pettymys - odotin enemmän ruokaa ja sellasta kotikutoista meininkiä. Siellä oli vitsi joku ankee narunvetokin...haloo! Mutta kyllä mä satulalaukut sain täytettyä luomujauhoilla ja muilla. Äitillä käytiin syömässä. Ja sitte kotiin. Loppu päivä meni sitte sohvalla ähkyssä. Tosi karsee olo, vitsi kun en edes pystynyt lopettamaan pupeltamista ennenkuin herkut loppu.

Mä jatkan kotona tai jotain. Mo.

R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti