keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Kirjasto ja silleen.

Töissä meni sen verran pitkään, että päätin mennä nyrkkeilemään suoraan, aikaa oli kuitenkin sen verran, että ennätin käymään kirjastossa. Musta on ihana haahuilla siellä, vaikka meidän kirjaston on kyllä oikeesti sen verran pieni, ettei siellä paljoo mahdu haahuilemaan. Chris itseasiassa on alkanut käymään Tikkurilan isossa kirjastossa, ja mäkin kävin siellä kerran. Mutta se on niin iso ja sillä on niin paljon mielenkiintoisia kirjoja, ettei siitä tulis yhtään mitään. Eihän siellä henkilökuntakaan tuntis mua!

Niin, tänään siis haahuilin kirjastossa hetken aikaa. Lainasin kirjoja, joita mun olis hyvä lukea. Joita toivoisin lukevani. Kyllä mä lainasin sellasiakin, jotka ihan varmasti luen, mutta muutama olis myös ihan puhtaasti toiveajattelua. Kuten yks juhlakirja. Avuksi oman juhlakirjan kirjoittamiseen....mutta sitte lainasin, hetken mielijohteesta Natascha Kampuschin 3096 kirjan. Miksi ihmeessä?? Enhän mä sellasta kirjaa halua lukea! Ahdistaa jo ajatuskin. Ja nyt se kirja on sitte täällä, kauheine sisältöineen.
Välillä miettii, kun lukee joitain kamalia tositarinoita, että hittoako mäkin täällä vingun, mullahan on loppujen lopuks asiat ihan super hienosti verrattuna niiiin moneen muuhun...

Mua väsyttää, eikä mulla oikeesti ollut edes mitään asiaa. Kirjastot on vaan niin ihania. Ja mun uusi työ vaikuttaa 100 x paremmalta kuin edellinen, kunhan vaan sais sen nyt kunnolla käyntiin, toistaiseksi on ollut melko tylsää, kun en oikein tiedä mitä voisin tehdä. Tänään oli toisen työkaverin synttärit ja se oli tehnyt vegaanista mustikkapiirakkaa! Oliko vähän ihanasti tehty!!

Mä meen nyt lukemaan villivihanneksista.

Mui.
<3 R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti