keskiviikko 11. toukokuuta 2011

nip.

Ehkä vähän paremmalla tuulella. Töissä kerrottiin, että mä vaihdan toimipistettä ja ehkä vähän yllättäviltä tahoilta tuli sellasta yllättynyttä pahoittelua. Ihan kaikki siellä ei inhoakkaan mua. Ehkä toi koko inhoamisjuttu on aika itsekeskeistä, tokkopa moni edes ajattelee mua niin paljoa, että inhoais.

Hassua, googletin Minimaailman ja totesin, että se on ihan mun työmatkan varrella. Sain tänään luottokortinkin toimimaan, kun eilen pystyin maksamaan minimilyhennyksen. Hauskaa. Ehkä käyn siellä huomenna katsomassa,

Voi rähmä, tajusin just, että mun tilipäivä tulee muuttumaan, eli mun täytyy muuttaa kaikki maksupäivät myöhäsemminksi. Kamala työ.

Menin töistä suoraan nyrkkeilemään. Tai kävin kirppiksellä ja sieltä sitte tunnille. Kirppikseltä löysin muovieläimiä ja kirjonta kehikon, eli ei mitään ihmeellistä. Nyrkkeilemässä oli ihanaa. Ja todella kuumaa. Nyt kun olen alkanut taas liikkumaan enemmän mun kropasta on tullut ihan ihmeellinen. Toimiva. Enkä tunne itseäni ollenkaan niin isoksi ja tilaa vieväksi, kuin vaikka kuukausi sitten. Vaan olen kelvollinen ja ehkä vähän hassusti sanottuna asiallinen, vaikka oikeasti en todellakaan. Mutta mun kroppa on sellainen, kun ihmisellä sen pitäiskin olla. Ideaali. Ei suinkaan täydellinen, niinkuin jollain malleilla, mutta sellanen ööö...niin kuin jossain oppikirjassa vois olla. Joku vois pitää liian vähälihaisena ja luikkuna, mutta olen vakaasti sitä mieltä, että ihannepainot ja sellaset on kyllä vähän turhan isoilla mitoituksilla. Silloin kun mä olen painollisesti ollut lähellä jotain perinteistä ihannepainoa, olen kyllä ollut aika pulska.

Täytyy mennä, ettei mies hermostu.Kuvia ehkä huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti