tiistai 10. toukokuuta 2011

pök.

Ahistaa. Taas pään sisällä sellanen kuhina, ettei mistään saa kiinni ja mihinkään mitään järjestystä. Jotenkin mä nään nyt itteni sellasena, joka oksentaa hattaraa ylt'ympäriinsä. Vähän niinku silleen söpöö ja hassuu, mut oikeesti todella ärsyttävää ja työlästä.

Pitäis ommella, Animaliaa ja Ekoloa. Onneks olen molempia aloitellut, ettei ihan paniikki pääse iskemään. Kyllä mä maanantaihin mennessä olen molemmat saanut. Mimille ompelin trikoot, niitä pitäis ehkä vähän kaventaa. Kävin safkiksella Fidassa, jotain pientä löysin, pari Bratzin vaatetta :)

Lihakset mukavasti kipeenä eilisen jäljiltä. Olin viikon tauon jälkeen taas mäiskimässä. Aamulla kun pesin hampaita huomasin kuinka lihaksikas olen. Todella ihanaa :)

Mulla on vaan tälläsiä irtonaisia lauseita. Vittu, mä tarviin taukoo ittestäni. Pitäisköhän mun vähän säännöllistää lääkitystäni? Tänään tuli tili, mulle jäi alle 90 euroo laskujen maksun jälkeen...hassua. Lapsilisään kaksi viikkoa kaksi päivää.

Pomo kävi toimistolla. Se halus jutella mun kanssa. Mutta ei syytä huoleen, mä olinkin jo odottanut, että joku jututtais mua. Olen nimittäin ilmoittanut halukkuuteni vaihtaa toimipistettä! Että pääsisin eroon epätyydyttävästä työstäni ja ennen kaikkea ihan super myrkyllisestä siskostani. Ja kyllä vain, kesäkuusta aloitan toisessa paikassa! Mua pelottaa, että taustalla on joku juoni päästä musta (ylipalkatusta ja luonteeltaan hankalasta, kummallisen näköisestä) eroon, mutta olen ihan vakuuttunut, että jos niin käy, niin silläkin on tarkoituksensa. Aamulla kun poljin vikat metrit töihin tuli Smashing Pumpkinsin Today, joka on suosikkibiisini, ja jotenkin se enteili, että tämä päivä on merkityksellinen. Niin, vielä työn epätyydyttävyydestä...ei tämä uusikaan ole sitä, mihin minut on rakennettu, mutta ainakin sillä on minulle itselleni enemmän arvoa ja en vihaa sitä. Mä en ymmärrä miks mä kirjotan tätä blogia. Se on hauskaa silloin, kun olen iloinen ja pursuileva, mutta silloin kun mennään pohjamudissa mä olen täällä vaan kiukuttelemassa ja kirjotan asioita/asioista jotka voi myöhemmin kaduttaa. Kaiken kun pitäis aina olla niin särötöntä ja sellasta kepeetä. Ja mä olen ihan kaikkee muuta.

Niinpä.

r

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti