perjantai 27. toukokuuta 2011

Lähti taas lapasista...

Toissailtana aikani kuluksi katoin mitä Ebayllä olis tarjolla Nickyn ja Vickyn kotiin, se kun on ihan kalusteeton. Oikeesti olen päättänyt ottaa tämän projektin maltilla, mutta sitten mulla meni vähän sekasin ajatukset ja muistin, että päätin olla superhyper malttamaton ja tilata koko roskan hetipaikalla ja kauheesti kaikkea ylimääräistäkin. Joten tilasin esim. alla olevan pöydän
Se on kotatsu nimeltään ja talvella käytetään tota peittoa, sillä oikea kotatsu toimii sähköllä ja siinä on lämmityslaite pohjassa, kesällä käytetään riisuttua versiota. Japanilaiset asunnot eivät ole kovin lämpimiä talvella :)
Sitte ostin jääkaapin (Mimille ei onneks tarvinnut ostaa, kun mulla oli kelvolline Barbien jääkaappi, jonka maalasin valkoiseksi), vaatteita, noi saappaat (maksoin tosta ihan maltaita; mulla on joskus ollut toi setti, josta tein koruja, vähän harmittaa osa asioista joista olen hankkiutunut eroon, mutta yritän olla ajattelematta sitä). Ja paljon astioita, joista myös tässä hiljattain hankkiuduin eroon, myymällä niitä täällä blogissani...tein synnintunnustuksen heti kotiinpäästyäni Chrisille.

Viihdyn edelleen uudessa työpaikassani, vaikke mulla ole juuri mitään tekemistä. Olen siivonnut ja tiskannut, kerännyt papereita ja vartionut puhelinta. annan itsestäni varmaan tosi pöljän kuvan, kun tarjoilen teetä ja olen yliavuliaana ja nöyränä, pyydän lupaa kotiinlähtöönkin. Ollaan katottu Madmenin viimeisintä kautta dvd:ltä ja siellä on niin nöyriä ja tunnollisia sihteereitä :)

Ihanaa kun on viikonloppu, eikä mulla mitään ihmeellisiä suunnitelmia. Auto pitäis viedä Jäkeen katsastuskunnosukseen. Se pitäis siis katsastaa viikon sisällä. Pöh. Jäkeen menis myös Bambi, mummolaan :) Äiti tarvii sitä malliksi, että osaa tehdä niille sitten vaatteita ja oikean kokoisia torkkupeittoja. Mun äiti on siis yhtä pöljä kuin minäkin :)

On melkein lounasaika - jee! Jotain tekemistä! Puhelin soi! Mutta se ei ollut mun. :(

Mä meen nyt tekemään ei mitään - moi!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti