sunnuntai 1. toukokuuta 2011

xx

Armoton vitutus. Tuntuu, että on meikäläisessä joku nyt ihan sekasin. Oon niin huonolla tuulella että. Perhe parka. Nekin on kyllä olleet vaikuttamassa tähän. Näkisitte miten mun esiteinini härnää ja ärsyttää. Vähän kyllä harmittaa, kun sillä on huomenna synttärit ja mun tekis mieli pistää se kellariin nöyrtymään. Ei kuitenkaan syytä huoleen, se pääsis kellarista ulkokautta pois ;)

Oltiin siellä Nuuksiossa ja vittu kun sielläkin oli niin saatanan kylmä ja mua vitutti ihan älyttömästi jo kotipihasta alkaen. Riideltiin siitä kuka ostaa bensat...ihan älytöntä. Aina välillä sovittiin, mutta sitte jossain vaiheessa keitti niin pahasti, että ei auttanut enää mikään. Nyt sitte ollaan riidelty siitä, kun kukat ei saa tarpeeks valoa, mä istun liian pitkään sängyn reunalla, Kenai pudotti ainoastaan mun vaatteet lattialle jne. Ihan super hauskaa. Pakko oli tehdä tilapäinen sovinto, että sain käytettyä sen nettimaksupalvelua, oma kortti kun on taas jäähyllä. En saanut edes maksettua niitä muita juttuja mitä tilasin, mutta onneks olen sen verran pitkäaikainen asiakas, että se anto mulle maksuaikaa niin paljon kun tarvitsen. Tilasin mm. saappaat ja vaatetelineen.

Nuuksiossa oli kuitenkin tosi kaunista. Mä otin ihan pelkkiä luontokuviakin, mutta emmä sellasia nyt postaile...

Bambi relaxing with My Little Ponies

En pystynyt illalla rauhottuu/rentoutuu edes sen vertaa, että olisin saanut hyvän mielen jostain nukkejutuista. Olen aloittanut uuden huoneiston työstämisen ajatustasolla ja tehnyt sille ihan konkreettisen tilankin jo, mutta sen verran olin ärtynyt, etten edes sitä halunnut laitella. Vitutti vaan seki. Vittu, kaikkeen mäkin haksahdan. Aikuinen ihminen.

No, nyt on kuitenkin uusi nukke postikuluineen maksettu. sillä on jo nimikin, mutta pidän sen vielä omana tietonani. Nyt riidellään siitä, kun mä kirjotan liian pitkään. Sen kauneusunet kärsii. Pitäisköhän mun taas vähän säännöllistää mun lääkitystä...

Syökää räkää. (ei tietenkään oikeesti, mutta kun harmittaa niin!)

r


1 kommentti:

  1. Jessus. Tsemppiä. Kyl se siitä. Kokeile seksiä tai suklaata? :)

    Mirri

    VastaaPoista