keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

♥ Cupcake oven mitten and pot holder

Olen aikoinani saanut "palkaksi" Marimekon Unikko patakintaat, sillon kun ne oli "kuuminta hottia", eli joskus 6-8 vuotta sitten. Ja niitä olen sitten käyttänyt vaikka aika on niistä jättänyt ja ne on jo puhkikuluneetkin. Ei vaan ole löytynyt sellaisia minulle mieluisia. Ennen kuin viime talvena Jenkeissä ollessani näin cupcake patakintaan! Jota en ostanut!!! Hölmö!
Netistä yritin sopivaa paikallistaa mutta ei tärpännyt.
Sitten tajusin, että minähän voin ommella sellaisen itse! JA niin minä sitten tein! Eristeenä käytin vanhoja paksuja kankaita, esim kylpytakkia ja farkkuja. Olen tuotoksiini oikein tyytyväinen, vähän on vielä kaavoissa hiomista, mutta kauempaa katsottuna vallan mainiot!

had the ugliest and oldest potholders one can have and then I saw really cute cupcake oven mittens on a trip and silly as I am, I didn't buy them. Since then I've been looking for them online - with no luck.
Then I realized I have sewing machine and lovely fabric and tadaa! I made my own cupcake potholder and oven mitten!
Is till need to work on the pattern but so far it looks very promising! Happy!

Need to work on my book but I can't! I do want to but then again I don't. I don't like to do things I HAVE to do. Stupid, I know. The book is dream I didn't know I had come true!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti