keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Pinkkis päivitystä


Picture 1207
Originally uploaded by Pinkkisfun
Animalian mallipussukat haettiin tossa ihan hetki sitten. Ne tilaa, siis JOS tilaa, vähintään 30 pussukkaa. Jotta niitä voi laittaa lehteen niin täytyy olla paljon. Ja kyllä se minulle passaa!!

Eilen illalla aloin kattoon Forget-Me-Notin tilausta sillä silmällä ;) Leikkelin kangasta patalappujen toppaukseksi ja ihan patalapuiksikin. On ihanaa ja piristävää, kun "isot" asiakkaani on niin erilaisia, tai siis mun asiakkaiden asiakkaat on keskenään niin erilaisia. Yhdessä paikassa menee Hello Kitty, toisessa se jää hyllyyn pölyttymään. Toisessa meikkipusseja käydään ihan kyselemässä kun taas muualla niitä ei oteta enää edes myyntiin, kun ei ne liiku. Minulle se tarkoittaa sitä, etten pääse tylsistymään. Vitsi, olen niin monesti kuullut ihmisistä, jotka oikeasti tykkäävät työstään ja ehkä jopa odottavat uutta päivää haasteineen. En ole sitä ennemmin oikein meinannut edes uskoa todeksi. Mutta Pinkkiksen suhteen on itsellä ihan samanlaiset fiilikset. On niin kivaa ommella niitä ihania kankaita ja liimailla koruja ja kehitellä uusia juttuja. JA sitten kun joku ostaa ja sillä tapaa kertoo tykkäävänsä ja arvostavansa työtäni niin se on ihan super ihanaa! Noista uusista jutuista....hitto, mulla on niin monia aloitettuja projekteja...pitäis pikkuhiljaa viedä niitä päätökseenkin. Niitä koiran kaulapantamateriaalejakin mulla on valmiina...no, kyllä mä vielä niihin palaan! Sitten mulla on mielssä lautasliinojen teko. Ekaks ajattelin tekeväni niitä valkoisesta luomupuuvillasta, (ja ostinkin sitä jo...) mutta nyt olen ehdottomasti sitä mieltä, että teen uusiokäyttöön otetusta kankaasta. Täytyy vaan löytää sopivaa. Yhden oranssin verhon olen jo säästänyt siihen tarkoitukseen.

Eilen oli nyrkkeilytunnilla taas oikein kivaa. Meilla oli sijaisope ja se teki vähän erilaista treeniä ja nyt on lihakset kipeenä :)

Tänään Vantaan Luonnonystävien (?) järjestämälle kasvisruokakurssille tekemään japanilaista ruokaa! Jännittää, kun en ole aikoihin tavannut uusia eläinystävällisiä ihmisiä ja mä vieläkin jännitän niitä. Vaikkei pitäis.

Olen innostunut raakatattaripuurosta. Tänään söin sitä raakaomenasoseen kera. Nam. Nyt pitäis löytää paikka mistä ostaa sitä irtona ja luomuna.

Kiitollisuutta:
* luomuviljelijät
* vegaanit
* käsityöläiset

Ja tämän päivän kiitoskirje menee H:gin kaupungin päiväkotityöntekijöille. (olen nyt muutaman päivän ajan laittanut kiitoskirjeitä paikkoihin, joiden koen kiitosta ansaitsevan - H:gin vesi, kirjastosysteemi, Hesy)

Heipsis!

♥ Raisa

2 kommenttia:

  1. millasia pussukoita (tai muita juttuja) tulee Forget-me-Nottiin? Tulisko edes pikkasen hellokittysöpöilyjuttuja että voin käydä sieltä hakemassa..? :D

    VastaaPoista
  2. Siellä tuntuu menevän paremmin kaupaks vähän semmonen retrohenkinen kuosi. Kittystä sanoivat, ettei se mene kaupaksi niin enää en ole laittanut niitä ollenkaan :( Mutta käy kattoo Madeby sivustolta, jos sieltä löytyis sopivaa. Ne on vielä halvempiakin kuin siellä liikkeessä :) Jos ei löydy sopivaa, niin mä voin laittaa sulle vaikka s.postia jossa linkki mun söpöimpiin kankaisiin, ok?

    VastaaPoista