maanantai 25. lokakuuta 2010

Skräppäystä! Ompelua! Ruoanlaittoa! Elokuvia! Mässäilyä! Juoksemista!


Picture 1229
Originally uploaded by Pinkkisfun
Perjantai meni Forget-Me-Notin ja Animalian juttuja tehdessä. Animalialle täytyy muistaa tilata lisää kangasta, mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että samalla voisin tilata jotain muuta...(tuhma!)

Perjantai kuiteskin meni aika lailla niin kuin pitikin. Huomasin kuitenkin jollain lailla välttelevän ompelua. Ennemmin tein kaikkee muuta, hyödyllistä kuiteski. Katottiin leffa, Jonesin Perhe. Ihan ok, vaikkei mikään erityinen ollutkaan. Itse asiassa vähän hölmö, mutta siinä oli kuitenkin vähän semmonen kulutuskriittinen asenne, mikä on aina mukavaa :)

Lauantaina sitte pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja suuntasin Taksin kohti Variston Sinelliä. Kyyti makso 27 euroa! Pöyristyttävää! Mutta mulla oli niin paljon kaikkea ylim. kamaa, että katsoin maksullisen kyydin parhaaksi vaihtoehdoksi, hinnasta huolimatta.
Picture 1226
Olin paikalla mauistaakseni puolen päivän aikoihin ja Sarin kyydillä lähdin yöllä kahden aikoihin :) Päivän aikana sain kuvan kuusi leiskaa tehdyksi, yhden minialbumin koristelut valmiiksi ja koko albumin lopulta pilattua sekä kymmeniä korvakorutaustapahveja leikkurilla leikattua. Yleensä en niitä leikkureita käytä, mutta nyt olin kuin liimattu "bigshottiin" pitkän tovin.
Seura oli ihanaa, josta aina seuraa se, että ei tule niin paljoa tehtyä, mutta sitäkin hauskempaa oli, että kyllä se parempi näin päin on. Siellä oli myös blogituttuja! Ihastuttavat siskokset "Lavendel" ja "I love cupcakes" Picture 1228

Kotiin päästyä kävin vielä niin kierrokksilla, että oli luettava melkein tunti.

Sunnuntaina laitettiin lasten kanssa loput Halloween koristeet. Oli hauskaa ja jotenkin helpottavaa - nyt sekin on tehty. Aamujuoksulla mietin juhlamenua. Keksin mielestäni hienoja ideoita, mutta niistä sitten myöhemmin. Keksin koko menun sitten iltaan mennessä, ja olen siitä aika innoissani. Kyllä se ihan kirjakamaa olis... :)

Jatkoin sitte ompelua ja sain molemmat satsit tehtyä. FMN tilaamia patalappuja en saanut tehtyä, mutta ajattelin lähettää paketin joka tapauksessa.

Poikien käydessä kaupassa Pinja ja minä kokkailtiin, Pinja teki mustikkamuffinsseja ja autteli mua lohkoperunoissa. Niiden lisäks tein juurespihvejä ja leivoin porkkanaleipää. Muffinsseihin tuli liikaa leivinjauhetta, uskoisin sillä ne maistu aika kamalille, tosi terävä ja polttava jälkimaku. Leivissäkin jotain vikaa, porkkanaraaste löysytti niitä liikaa, eikä ne tahdo pysyä kasassa. Edellinen satsi kun oli niin loistava koostumukseltaan.

Illalla oli kiukkuinen kuin ampiainen, varmaan liian väsynyt kaikesta.

Aamulla sitte työpaikkalääkärille. Malmilla joku vanha pappa ajo mun päälle suojatiellä! Mokoma! Mitään ei käyny, pääsin hyppäämään pyöränselästä ennen kuin se iskeytyi maahan, eikä pyörällekkään käynyt kuinkaan. Mut kyllä harmitti, se pappara yritti vähätellä tekojaan, mutta onneks siinä oli mun puolella joku nainen joka oli nähnyt kaiken. Mulla oli kuitenkin sen verran kiire, että en jäänyt sitä sitte selvittelemään vaan kaahasin matkoihini.

Lääkäriin meno jotenkin harmitti, ei ole enää aikoihin ollut semmonen olo, että haluais avautua näistä asioista. Mutta jälkikäteen se oli kuitenkin ihan ok, kun se on niin mukava ihminen. Sain kaksi uutta aikaa :( Mä alan oikeasti olemaan kunnossa.

Innolla odotan illan kuntopotkunyrkkeilyä! Vitsi kun saisi ton vasemman nilkan kuntoon, mun etujalanpotkuista ei tahdo tulla yhtään mitään kun siihen sattuu ja mä vaistomaisesti varon sitä.

Hei!! Arvonta!! Mä käyn kysymässä joltain työkaverilta numeroo ja lasken sitten niistä kommenteista vastaavan kommentin ja se on sitte voittaja. Omat kommenttini jätän välistä. Ja jos sopii, niin sama ihminen ei voi voittaa molempia. Ja jos käy niin että onni suosii Chileläistä ystävääni, niin hän saa jotain muuta (halloween aiheinen pussukka ei taida tulla ajoissa perille) ja arvon kaksi lisää. Ok?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti