tiistai 1. helmikuuta 2011

Arvonta uusiks

Anteeks! Tässä se nyt tulee! Kommentteja jätti 15 eri ihmistä (mä poistin saman ihmisen jättämät useammat kommentit, niin että jokaisella yks "arpa". Nyt mä kysyn joltain työkaveriltani numeron välillä 1-15 ja lasken kommenteista ekasta tuoreimpaan voittajan. Voittaja ilmoitetaan blogissa ja jos mahdollista niin otan siihen yhteyttä. Osoitteen voi laittaa mulle s.postilla pinkkisfun(at) gmail.com tai sitten jättää kommentilla, en tietenkään sitte julkaise sitä kommenttia.

Pieni hetki...ok, numero on kaksi! (yks mun suosikkinumeroista!)  Eli Puputyttö kirja voitti Aija/PupuPupu!  Anonyymi kirjoitti...


Moi,
"Ötököille" rapsutuksia... :)

Aija / PupuPupu

Onnea Aija!
Hitto, ihan kuin olisit edellisessäkin arvonnassa voittanut jotain...?

Laita mulle taas sun osoite, kyllä mulla varmaan se jossain olis, mutta kirjan perilletulon nopeuttamiseksi laita nyt kuiteski!

Oli muuten tosi hyvä omena. Pinkkiksiä en ole löytänyt taas aikoihin, mutta Pink Lady on ihan kelvollista ja samoin tämä Prinssi ta jotain jonka nyt söin on hyvää. Fujit kiinnostai, mutta kun ne tuodaan kaukaa Kiinasta, niin jätän ostamatta.

Mä laitan kohta peruspäiväpostauksen. Moik.

♥ Raisa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti