keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Pantoja





Eilen innostuin tekemään pikkutytöille pantoja! Koska se oli niin hauskaa, päätin laskea näiden kyseisten pantojen hintaa parilla eurolla! Eli nämä pannat maksavat 12 euroa kipale! Joskus tein korvakoruja, joiden teko myöskin oli niin hauskaa, että vaikutti hintaan. Mielestäni se on looginen peruste hinnanalennukseen!

Ylihuomenna olis ne "uuden vuoden juhlat" ja hitto! Mulla alkaa vähän paniikkiahdistus iskemään! Mulla ei ole juhlaväkeä taustalle! Kääk!! Facebookissa melkoinen kuhina meneillään, kun yritän haali porukkaa paikalle. Eilen sain sentäs jotain to do -listaa tehtyä, kun alko seinätkin kaatumaan päälle. Kyllä se tästä! Kyllä se tästä!

Mulla on niin paljon kaikkea suunnitelmia ja idoita, että ne alkaa menemään tukkoon. Niin paljon luovuutta ilmassa, että siitä vois muillekin jakaa. Mutta kun on taas semmonen kaaos -vaihe meneillään, ei mistään meinaa tulla mitään. Viikonlopun jälkeen taas vähän helpottaa, kun on eka kuvaus, hääpäivä ja myyjäisetkin takana.
Sanoinko jo, että haluaisin maalata? Uuden tatuoinninkin haluaisin! Mulla on siihen niin ihana idea! Ja sitten mä ehkä haluaisin Pinkkikselle jonkun kuvan, piirroksen tms. mistä vois teettää kortteja, joita vois sitte laittaa kiertoon.

Tälle päivälle on taas paljon kaikkee. Apua. Voisko joku tehdä jotain? Miks mä haalin näitä juttuja? Siks, ku tää on mun mielestä kuitenkin maailman parasta!!! ♥

Mulla olis logo mielessä, mutta pitäis saada sille tosi halpa toteuttaja - kiinnostaisko?

Täytyy mennä! Kaikkee ihanaa teille!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti