tiistai 8. helmikuuta 2011

Valokuvaamista ja valokuvien kanssa leikkimistä

Mä oon viime aikoina jättänyt kuvaamisen tosi pitkälti Chrisin hoidettavaks, mikä kyllä harmittaa, kun itse siitä niin paljon tykkään. Mut en vaan enää jaksa silleen raahata kameraa joka paikkaan mukanani, varsinkin kun se on niin painava! Pitäis varmaan ostaa semmonen pokkari, jota vois vaikka käsilaukussa säilyttää. Ja jättää toi mähkäle tuotekuviin, mihin mä sen oikeesti ostinkin. 
Mä en oo varmaan yhtä ainuttakaan talvikuvaa ottanut tänä vuonna, tai siis tänä talvena. Aika hassuu. No onneks otin kuvia nyt sunnuntaina siitä laskias -kuvauksista. Ja niissähän tietty oli lunta. Eli olen sittenkin ottanut talvikuvia - kaikki hyvin!

Eilen oli Sinellissä taas "American Ladies" skräppi-ilta (meitä on tasan yks amerikkalainen...). Oli niin ihanaa taas jälleen kerran! En saanut kuin 2,5 sivua tehtyä, mutta sitäkin enemmän tein leikkihuovasta sateenkaaria! Hyperhauskaa ja aivan tavattoman ihania tuli! Mä oon nyt koko päivän odottanut, että saisin mun miehen telepatian avulla koneen ääreen lukemaan mun spostiviestejä, joissa mä pyydän sitä lataamaan mun skräppisivukuvat koneelle, että mä voisin laittaa ne nyt tähän postaukseen, mutta en mä jaksa koko päivää odottaa. Pöh!

Mä laitan vielä tän viikon aikana "haasteen" tälle kuulle, joka liittyy leivontaan. Joku onnekas kommentin jättänyt sitten  palkitaan jollain pienellä leipomusaiheisella paketilla. Mulla on ainaskin mielessa jotain paperisia leivosjuttuja, joista täytyy päästä eroon, että voin Japanista hyvillä mielin ostaa uusia...Eli siinä vähän sitä lupaamaani uudistusta!

Apua! Olen hommannut taas megastressin loppuviikoksi! Varasin juuri Gardenian tunniksi kuvauksia varten! Yikes! Sunnuntaina järjestetään sekä karkauspäivän päivällinen että ystävänpäivän kekkerit. Ja kansi kuvakin otetaan. Pitäis varmaan alkaa sitten työstää tätä juttuu...

Moikka! Hauskaa ja lumista päivänjatkoa!

♥ Raisa

2 kommenttia: