keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Askarteluarvonta!

Tajusin just, että mulla on kolmassadas postaus ihan käsillä, tää taitaa olla kahdessadaskahdeksaskymmenensseitsemäs tai jotain sinne päin. Jokatapauksessa, kolmassadas postaukseni tulee olemaan Askarteluarvonnan suorittaminen, tai siis pöh! Kolmassadas postaus tulee olemaan askarteluarvonnan voittajan julkistaminen.

Täst edes jokainen kommentin jättänyt (ihan sama mihin postaukseen, ei siis tarvii olla tähän, vaan ihan mihin vaan, kunhan vaan kommentoitte!) osallistuu arvontaan! Palkintona on käsityö/askartelupaketti, joka sisältää kaikkea, mitä minä Tehtaani tyhjennyksen/organisoinnin/järkeistyksen omasta käytöstä poistan. Eli luvassa on paljon kaikkea kivaa ja hyödyllistä. Jossain kohti voin jotain siitä paljastaa :) Jos teille tulee mieleen, että mitä olis kiva, että paketissa olis, niin kertokaa ihmeessä! Mulla on melkolailla paljon kaikkee...

Mutta nyt kaikki siis kommentoimaan! Don't be a stranger!

♥ Raisa

4 kommenttia:

  1. Minä osallistun arvontaan! Sain juuri tänään pääsykokeet ohitse ja nyt on aika pienelle lomalle ja miksei vaikka askartelulle! (ja sitten alkaakin opinnäytteen pakerrus)

    :)

    VastaaPoista
  2. Itse olen tosi laiska leimaakuvia, joten leimakuvat olis tosi kivoja. :D

    VastaaPoista
  3. Moikka! 3d kuvat on tällä hetkellä omassa suosiossa joten niitä toivoisin askartelupakettiin :D T:Matamimiia

    VastaaPoista
  4. Tahtoisin osallistua! :)

    -Greensery

    VastaaPoista