torstai 9. kesäkuuta 2011

PRKL

Hitto! Arvatkaa, olinko tehny himopostauksen ja sitte jotain koomasin ja sitä ei enää ollutkaan :(

Ei enää mitään intoa kirjottaa sitä uusiksi.

Pöh! ja Pöh!
forget-me-not

No, yritetään nyt edes jotain.

Kiitos kaikille nyt jo kommentoineille!! Ajattelin että on helpompi mulle suorittaa arvonta, jos en kommentoi niihin teidän kommentteihinne kommentoi toiminnolla, vaan täällä itse blogissa. Joten tässä näitä:
chrissie ehdottomasti suosittelen, jos Lady Gagasta muutenkin tykkää. Se ei vielä mun korvaan kovin kummoiselta kuulosta, mutta Lady Gagamaisen raikkaalta ja jotenkin puhtaalta.
Kaisla toivottavasti pääset minne pääsykokeilla haitkin!
Misu Kiitos toiveen esittämisestä! Otan sen varmasti huomioon, leimasimia on kertynyt ihan liikaa omiin tarpeisiin!

Kirjastossa on vino pino varaamiani kirjoja noudettavissa - ihanaa! Olin tosi ovela, ja Amazonilta hain mielenkiintoisia kirjoja, luin niistä kommenteja ja sitten etsin jos kirjastosta sattuis joitain niitä löytymään - ja kyllä osan ainakin löysin. Mulla ei olekkaan tällä hetkellä mitään ahmittavaa lukemista. Yhtä hortoilukirjaa luen ja just alotin silmäilemään siviilijuhlista kertovaa kirjaa, mutta kumpikaan ei sytytä ilmiliekkeihin. Ja sitä just kaipaan.

Pinkkiksellä menee tällä hetkellä oikein kivasti! MadeBy on herännyt talviunilta ja sitten yksi liikkeenpitäjä on ilmaissut kiinnostuksensa Pinkkistä kohtaan! Ihanaa! Oeln ommellut tosi paljon, eilenkin oikein urakalla pieniä penaaleita. Josta tulikin mieleeni, että muistakaa ihmeessä kun ostatte koululaisille ja opiskelijoille penaaleita ens syksyä varten, että ostamalla pieneltä kotimaiselta yrittäjältä raha menee ilman välikäsiä oikeaan osoitteeseen, eikä johonkin megakorporaation  pohjattomaan  kirstuun :) Eli ostakaa minun tekemiä Pinkkis penaaleita :)

Mun täytyy mennä - moido! Kommentoikaa!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti