tiistai 11. lokakuuta 2011

Mustekala

Mustekalavideo näin aamun aluksi. Mä tykkään mustekaloista todella paljon. Jotenkin pienenä on opetettu, että ne olis vaarallisia petoja, mutta nehän on arkoja ja kiusattuja reppanoita.

Mä olen edelleen kipeä ja se lamauttaa mut ihan täysin. Eilen olen katsonut ainakin kolme tuntia Dexteriä. Se on kyllä metka. On siinä aika paljon ärsyttäviäkin kohtia, mutta enimmäkseen se on hyvä.

Mä taidan mennä lääkäriin, ei muuten (eihän lääkäritkään mitään flunssalle voi) mutta voidakseni jäädä kotiin lepäämään. Mä en ole koskaan hakenut sairaslomaa. Enkä haluais hakea nytkään, mutta minkäs teet. Ei täällä varsinkaan kannata kipeänä olla.

Nii, mä löysin teille sen kuvan minusta keittämässä kaakaota.

Making hot chocolate

Mulla oli ihanat vaatteet :) Luckykin kehui mun dinomekkoa :)

Pahoitteluni, mä en tod. jaksa kirjottaa.

r

3 kommenttia:

  1. Parane pian! Ja juu, ei kipeenä kannata olla missään muualla kun kotona! Mä olin aina ennen pää kainalossa töissä, kunnes yks koko kevät meni rattoisesti jälkitautien parissa antibiooteilla kun tein vanhempainvarttiviikon ensin kauheessa kuumeessa "kun ei jaksa peruuttaa ja uudelleen sopia kaikkia vartteja". Muutenkin tajusin, et kukaan ei koskaan tule kiittelemään, et onpa hyvä työntekijä, kun on aina kipeenäkin töissä.

    -Miyu

    VastaaPoista
  2. Miyu, oot niin oikeessa ton kipeenä töissä jutun kanssa! Kukaan ei todellakaan ole innoissaan siitä että teet kipeänäkin töitä. Omaa tyhmyyttä mä aina tänne raahaudun, mut jotenkin jos ei ole kuumetta niin ei voi olla oikeesti kipeekään.
    Ja ajatus siitä, että joutuis menee lääkäriin pyytämään sairaslomaa...uh...ei nappaa. Olis niin paljon fiksumpaa, jos vois olla 1-2 päivää pois ilman lupalappua. Tietty sellaset, joille niitä alkaa kertyä on asia erikseen, mutta me kiltit ja tunnolliset voitais vallan mainiosti olla poissa ilman lääkärissä käyntiä

    ♥ Raisa

    VastaaPoista
  3. Oikeessa oot. Mä en ees aatellu, et heti joutuu lääkäriin, sehän on ihan turhaa systeemin kuormittamista ja aikojen viemistä niiltä, joita voidaan auttaa. Rasittavaa! Siis ihan flunssakäynneistä puhun. Me saadaan onneks olla omalla ilmoituksella 3 pv, ja meidän alalla ainakin lintsarit on vähissä. Ongelma on lähinnä se päinvastainen

    M.

    VastaaPoista