perjantai 17. helmikuuta 2012


Tajusin just äskön, että minähän olen jo pitkään harjoitellut nukeilla olemaan ostamatta ”kaikkea kivaa”! Mulla on piiiiiitkään ollut tapana käydä aina leluosastojen nukkehyllyt läpi, ihan vaan katsomassa mitä kivaa ne on nyt keksineet, ja ehkä vähän silmäillä Barbien kehitystä. Eikä mulla todellakaan ole ollut aikomusta ostaa niitä Bratzeja ja muita. Eli voi olla ihania asioita, joita mun ei tarvitse saada! Stockalla oli kyllä eilen aika houkuttelevasti esillä sitä PipStudioo…On ne niin hienoja. En ostanut mitään. Olen siirtänyt rahaa niin rivakasti säästöön, ettei mulla ole varaa mihinkään J Oikeesti olen ajatellut asian niin, että niin kauan kun maksan aiemmista hurvitteluistani, en kyllä ostele ostelemisen ilosta yhtään mitään, ainoastaan tarpeeseen. Eikä mulla kyllä sittenkään ole tarkoitus ostaa vaan siks kun se on niin hauskaa. Mutta kun ne uudet tavarat on niin houkuttelevia!

Eilen illalla kyllä syötiin itsemme (siis minut) köyhiksi. Ostettiin Jumbon Hanko Sushista herkkuja viidelläkympillä! Ouch! Sushi on kyllä niin ylihinnoiteltua suomessa. Ärsyttävää. Täytyy säästää rahaa ja mennä syömään sitä ulkomaille!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Illalla tein sellasta yksityiskohtasta näpertämistä nukkekotiin, että huh! Emmä jaksa edes selittää, mutta kolikoihin, lehtileikkeisiin ja alennuskuponkeihin se liittyi.

Ihanaa kun lapsilla alkaa hiihtoloma! En ole muuten edelleenkään päässyt yli facebook vastenmielisyydestäni, joten en tiedä mitä kavereille kuuluu, ellen ole oikeasti ollut niiden kanssa tekemisissä.  Että jos joku ihmettelee, miksen kommentoi tai vastaa tms. Vielä en kuitenkaan uskalla poistaa tiliäni. Pian varmaan.

Hauskaa ja piiiiiitkäääää viikonloppua!

♥ Raisa

1 kommentti:

  1. moikkaa!

    laitoin facebookissa viestiä sulle mutta et vastaillut :( kyselin sitä että saitko haalarin ja pappapaidan? olivatko ne sopivia? toivottavasti olivat koska mielestäni ne oli hauskoja :D hei oletko hakenut myyjäksi kierrätystehdas tapahtumaan? laitoin itse juuri hakemuksen. sunkin jutut vois sopia sinne :)

    t.ida

    VastaaPoista